Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 645 ggr
Magster
0

Fyrspann, kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bild på finalen i Glogen på Stockholm Horse Show nu i slutet av november.
Inte så mycket redigering bakom mer än en färgmättning och spegelvändning, bruset är helt kamerans förtjänst (och min ;) ).
Skulle vilja ha lite kritik åsiktsmässigt då bilden är mycekt av en smaksak, tack.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Marija
0

Ohmy….

Skärpa, skärpedjup, komposition, uttryck - to die for. Den är läcker spegelvänd också. Skulle utan tvekan kunna ha den på väggen.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

NettanLindholm
0

Håller med Marija till fullo! Den har verkligen allt!
Bra jobbat!!

Loviiisa
0

Jag tycker det är en läcker bild, ljussättning och komposition. Om jag fick önska skulle jag ha velat se mer skärpa på det främre hästparet också.

FotoAbstinens
0

Jag gillar precis som övriga bilden, men håller med #3 om att skärpa på främre hästparet hade gjort bilden ännu bättre. Jag hade även önskat att hästarnas ögon syntes mer. :)

Magster
0

#1 & #2 Tack så mycket! Skrattande
#3 & #4 Men det är det jag tycker är speciellt med den ju! Flört Den är annorlunda och ger mystik när ögonen är mörka och fokus hamnar på mer än bara en punkt när man måste leta lite efter fokuset. Glad
Men som sagt, den är en smaksaksbild.

Tack igen, fler åsikter!

Medarbetare på Hästfoto.

FotoAbstinens
0

#5 Du har nog rätt att det är en smaksak, tur att alla tycker olika, annars hade det varit trist här i världen Tungan ute

Jojaton
0

Riktigt snygg bild - en jag inte skulle säga nej till att ha i min egen portfolio Oskyldig

Skulle inte säga nej till en utskrift ;D

Johanna - Instagram

Hedlundskan
0

Sjukt fin bild! Flört

Magster
0

#7 & #8 Tack så mycket! Jätteroligt att höra. Skrattande

Medarbetare på Hästfoto.

Marija
0

Kan du inte posta orginalet?

Magster
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 Så du kan se att jag egentligen redigerat sönder den och redigerat bort en vattenspämpel från en berömd hästfotograf? ^^
Sure!

Medarbetare på Hästfoto.

Marija
0

#11 Du är så bra på att luras…

Nej men.. ett klart lyft!

Magster
0

#12 Tydligen hade jag trixat mer med den än vad jag sa från början, länge sen nu, men inte mycekt mer än bortkloning av den fula konen och så nermörkning av de fula ljusen där i bakgrunden. Flört

Medarbetare på Hästfoto.

divansson
0

Snyggt! Som du sa är den speciell, udda bild. Inte helt i min smak men tycker endå att den är fin.Glad

joooossan
0

Häftig! Jag tyckte om den i orginalfärgen, men det gör sig bra i båda.
Men den faller inte mig i smaken, ingen wow-känsla. Men det är en bild som fastnar på näthinnan!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

[MajaWrangstadh]
0

Om jag ska vara ärlig tycker jag inte om den, jag vet inte riktigt varför. Får kika på den igen en annan gång och se om jag kommer på det då :)

Magster
0

Kul att höra spridda åsikter!

Medarbetare på Hästfoto.

Anna
0

Jättebra bild!

Håller med #1 och #3 till fullo.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Denna kommentar har tagits bort.