Skimmlar - Kritik!

#0 Förstår idéen och den är god! Häftig rörelseoskärpa och fina kontraster. Däremot så ser hästen lite tråkig ut, lite framtung. Ett annat steg hade gett bilden mer action. Bra komposition.
#1 Den här gillar jag mycket bättre! Hästen ser pigg och glad ut, steget är jättefint. Bra komposition och rörelseoskärpan är även här jättehäftig. Snyggt med s/v. Ena frambenet ser lite skarpare ut än resten av bilden vilket gör att det blir lite lättare att kolla på bilden när man kan fokusera på en punkt. Bra gjort!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tack så mycket :)
Ang. steget i bild 1 tycker jag också att det ska vara ett bättre steg. Men tyvärr tänkte jag inte på steget när jag fotade för 2 år sen, utan mer "titta, hästen galopperar, kliiiick" x)

#0 Håller med Marija, gillar idéen! Rörelseoskärpan och kontrasterna är fina. Håller doch inte med om steget, tycker det är ett snyggt steg till den bilden! Tycker det passar in och anser inte att hästen ser framtung ut.
#1 Jag gillar den här också, men inte lika mycket som #0. Den första kändes mer genuin och speciell på ett sätt. Men denna är också riktigt snygg. Bra jobbat! 

#4 Tack så mycket :)
Jag gillar verkligen de här bilderna. Första bilden är min favorit.
Älskar beskärningen, kompositionen, kontrasterna ja rubbet!
Enda minuset är stolparna i bakgrunden men de är inte övervägande störande 

Tack! :)
Fler? :D