Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 527 ggr
karolinahjalmgren
0

Kritik på hoppbild/er

Fotade den 3 augusti i somras, då jag hade lite dåligt självförtrende i fotiningen, så jag orkade knappt kolla igenom dom, men nu för ett tag sen kollade jag igenom dom och jag hittade faktist ett par rätt okej bilder. OBS det var min ANDRA tävling jag fotat i hela mitt liv :P så är inte så jätte dutkigt ännu..

karolinahjalmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 loggad är gammal, heter eg Khphoto.se.nu!

karolinahjalmgren
0

2

karolinahjalmgren
0

halv fult beskuren men det var massa skit ivägen så var tvungen :/ gick inte att klona bort heller.

karolinahjalmgren
0

oredigerad, Har tyvärr nästan bara huvud eller kropps bilder (ej hopp)

Dvipir
0

Fina bilder tagna i bra i ögonblick men lite oskarpa :)

karolinahjalmgren
0

#5 jo jag vet, mitt objektiv är lite seg i fokusen x)

Monday
0

Jag tycker du har lyckats bra för att vara andra tävlingen du fotar. Dock så var alla bilderna något snea. I sista bilden var det lite för mycket hinderstöd i vägen och jag tycker den var lite för utzoomad. Annars tycker jag alla bilderna hade fina färger!

http://www.regret-nothing.com

evisj
0

Fina bilder, tagna i rätt ögonblick. Jag hade rätat upp bilderna så att bommen på dom blir raka. Den sista bilden var lite rörig, med hinderstöd lite här och var. Kollar man på staketet ser man att även denna bild blir lite sne. Lycka till i framtiden :)

karolinahjalmgren
0

#7 & 8 jo jag vet, har försökt beskära och sånt men det är antingen hästen eller hindret som blev snett tyvärr :/

Adrina
0

#1 Fin! Bra språng du kunde kanske klickat av liiite senare bara. Stolpen stör lite i bakgrunden. Och mer luft till vänster vill jag ha.

#2 Helt OK, känns lite sne och rörig.

#3 Gillar att man ser att hästen heter Mynta, sånt gillar jag! Synd att det var massa ''skit'' så du inte fick mer luft till höger.

#4 Njee… För många hinderstöd överallt.