Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 815 ggr
il-PHOTO
0

www.ilphoto.webs.com

Hej!
Jag börjar nu bli klar med nya Il.Photot men när jag var hemma hos mina föräldrar och skulle visa den för mamma så var den så himla mörk så man såg knappt någonting på hennes dator.. Så tänkte fråga om det är likadant för er? Är väldigt nöjd med sidan som den ser ut på min dator så hoppas att det inte är ett genomgående problem….

www.ilphoto.webs.com

Anken
0

Jag tycker den är jättefin, men den känns faktiskt lite mörk. En del har ganska mörka skärmar och då kan din hemsida bli svår att se.

Sanni
0

Jag tycker också den är lite mörk.. Annors tycker jag den är fin! :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Malin-Trotsig
0

För mig är den också ganska mörk. Bilden på indexsidan går knappt att urskilja.

Metinia
0

För mig är det som #3, kan knappt se bilden på startsidan. Kanske är så att du har din skärm lite annorlunda inställd, lite för mörk. Kolla upp det, i och med att det är flera här som upplever den mörk.

Anna
0

Jag har inga problem att se bild/text, men tycker ändå den är för mörk och otydlig. Ljusa upp texten lite?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Visst kan jag se texten och bilden på första sidan - men det är knappt.

Gillar din layout, riktigt snygg. Men som Anna säger, ljusa gärna upp texten lite grann!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

IdaT
0

För mig är det som för #3

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

il-PHOTO
0

Tack för att jag fick så många svar! gud vilket jobb att ändra allt bara… men man vill ju att alla ska kunna se sidan och iallafall kunna läsa texten;) men bilderna inne på sidan, förutom den på "start" sidan dom syns väl bra?

Tack igen :)

Loviiisa
0

Hemma på våra datorer är det väldigt mörkt, det går att läsa men det är väldigt knappt. Min kompis dator däremot, iof har han en ny väldigt bra VAIO, där såg det perfekt ut!

Mari
0

Japp den är för mörk för att man ska kunna se bra. speciellt bilderna, de ser jag knappt nått utav :/
Annars är den väldigt snygg!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

il-PHOTO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för alla svar! förstår att problemet är för genomgående så jag
kan inte vara lat och låta det va..;) men ska lägga ut sidan på
"riktigt" så att säga så blir väl att jag ändrar den då eller, om jag
känner mig hurtig, innan. Men har en fråga vad gällande bilder som jag då redigerar på min dator om dom också är mörka för er? bifogar en bild så får vi se om även den blir för mörk…

Lagerquist
0

#11 Den där är perfekt för min skärm. Förvisso har jag bytt dator nu, på den förra var det alldeles för mörkt. Testad att gå in på hemsidan också, här är menyn bra men resten är lite svårläsligt.

Marija
0

#11 Alldeles utmärkt på min skärm!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

CamillaS
0

Det är väldigt mörkt på min skärm. knappt så jag kan se vad det står på sidan. :/