Redigera inlägg
Jag ser alltför ofta medlemmar som skriver ett nytt inlägg för att rätta ett fel i tidigare inlägg.
T.ex. ska medlemmen skriva "ridning", men skriver istället "rdining", och skapar då en helt ny kommentar, bara för att rätta detta fel.
Detta gör det jobbigare att läsa igenom trådarna och förlänger dem även en hel del.
Tänk på att ni kan använda er av "Redigera inlägg". Klicka på "Hantera inlägg" (i inläggets övre högra hörn) > "Redigera inlägg".
Detta fungerar bara en timme efter att inlägget har postats, men jag ser ofta nya inlägg (som i exemplet) som postats bara någon minut efter det första.
Om ni tänker på detta blir det mindre jobb för oss värdar/medarbetare att ta bort sådana onödiga inlägg, och mindre arbete för er att bläddra och läsa igenom trådarna.
Tack!

Jättebra Lina, jag hör till en av dom som brukar skriva fel! ;)
jo bra lina, det är vädlgit bra för dem nyare medlemmarna också :)
Jättebra att du påminner.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Helbra tråd för dom som är "nya" samt lätt glömmer!!
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Jag visste inte att man kunde redigera inlägg, men nu vet jag :D Super!
putt

Superbra att du säger det,
för det är faktiskt ganska irriterande när det händer sånt.

*tillägger*
Många medlemar tänker nog:
"men det är ju bara att ta bort inlägget så är problemet ur vägen"
- Men för Sajtvärden & Medarbetarna ligger alla medelandena kvar, de som raderats har dock en ruta över sig. Trådar växer gärna långa med sådana medelanden även fast inte sidans medlemar ser dem.
#8 Exakt! Kan nog vara bra för de som inte vet det att de får veta det :)
Jätte bra! Puttar också.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jättebra påminnelse!
Puttar!

Jättebra påminnelse :)
putt!
puttar
Putt
puttar!
Putt här också!
Saken är ju också den att lite stavfel inte gör så mycket, bara att man förstår så är ju det det viktigaste.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Puttar upp!
Hmm.. För mig står det alltid ''inga val'' oavsett om inlägget är tre timmar tre dagar eller tre månader gammalt!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#21 Du kan bara redigera inlägget inom den närmsta timmen. Det står i #0.
#22 Jahaaa, men då fattar jag ju, fy så slarvigt av mig. Trodde inlägget skulle vara minst 1 timme innan man kunde redigera det :P
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus