www.camillafoto.webb.se
Äntilgen har jag fått en egen fotohemsida, vad tycks? :)
Den är fortfarande unedr uppbyggnad, och finns inte så många bilder ännu, men det kommer. :)
Vill ni som jag inte redan har länkat till länkbyta med mig? ;)
Skriv då ditt namn och hemsida i tråden. :)
Tack så mycket Dobben för den fina sidan! :D
Ser trevligt ut, lättnavigerad sida! Alla kategorier i portfolion fungerar inte, men gissar att det är lite under uppbyggnad? :) Jag skulle nog ändrat texten på startsidan så att inte varje ny mening hamnar på en ny rad, tycker att det är lite jobbigt att läsa ;) Men annars, kanon!
#1 Ok, tack! :) Håller med dig om meningarna, ska fixa det.
kan du förklara lite mer hur dom inte funkar? Alla kategorierna har inte bilder ännu.
Oj där uttryckte jag mig lite otydligt kanske, som du säger så finns det inte bilder i alla kategorier, men allt verkar vara som det ska då :)
#3 Va bra. ^^ Har ändrat i meningarna nu iaf.
Har lagt in nya bilder i alla album förutom rörelse i hästalbumet då jag inte har fotat hästar på ett bra tag nu. :(
Men ta gärna en titt och säg vad ni tycker. ^^
Själv skulle jag gärna vilja ändra layouten på hela sidan, problemet är att jag inte kan nånting om HTML och CSS så det är mitt problem.
Moa kodade sidan åt mig, så det ända jag kan göra är att byta banner och ändra färg på sidan.. ganska tråkigt enligt mig. :/
Så skulle jag vilja veta hur man gör sånna här sk. tumnaglar mina bilder visas licksom i fle format på själva sidan eftersom jag inte vet hur man gör sånna miniatyr bilder. Nån som kan hjälpa?
_Så skulle jag vilja veta hur man gör sånna här sk. tumnaglar mina bilder visas licksom i fle format på själva sidan eftersom jag inte vet hur man gör sånna miniatyr bilder. Nån som kan hjälpa?
_
Nån som kan hjälpa mig?

Att du kan få sån snygg hemsida min ser hemsk ut
vet inte rikigt hur man gör för jag har också en webb hemsida.
#7 CamillaS har skaffat webb.se domänen från webb.se, gör man hemsidor via freewebs (webs.com) så får man webs.com domän. Men man kan (som jag) skaffa webb.se domän till webs.com hemsidor. :)

kostar der pengar eller är det gratis?
#9 Helt gratis.
Någon som kan hjälpa mig med mitt lilla problem? ;)

#6 Om du ska koda själv så förminskar du helt enkelt en bild till ex. 100x100px eller 65x65px i ex. Gimp eller Photoshop. Sedan gör du en länk av den lilla bilden till den stora, alltså en bildlänk. Du kan kika bland mina källkoder om du inte förstår. Hoppas du hängde med i min förklaring haha 
#12 ok, ska kolla. :)
#12 har förskt förstå hur du menar och även kollat på dina källkoder, men förstår endå inte. :/
Har ju inte kodat min sida själv.. men kanske du skulle kunna hjälpa mig att fixa en av bilderna?
Så kanske jag förstår tillräckligt mycket hur jag ska göra för att fixa till dom andra.
Vilken fin sida =)
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#15 Tack. :)

#14 Du kan ju skicka ett PM så ska jag se vad jag kan göra