#0 Snyggt fångat! Fina färger och bra bokeh. Bra komposition. Jag gillar den överflödiga luften upptill. Bra jobbat!
#1 Bra fångat på den här med, men jag skulle tagit bort ännu mer i nederkant. Kanske bara ta med den/de översta bommen/bommarna. Bra komposition annars, fina färger.
#2 Den här bilden faller mej inte lika mycket i smaken. Beror nog mest på att hästen ser ut att hoppa mycket flackare än de andra två (kan bero på när du tryckt av också). Tekniskt sätt bra. Saknar den understa bommen, nu ser det avklippt ut.
Jag tycker att du lyckats bra med bilderna, fast kvalitéten ser lite konstig ut, tycker att bilderna ser lite överskärpta ut. Synd att du fått lite CA på vissa ställen.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#6 iFokus försämrar kvaliteten NÅGOT, men inte om man trycker på "visa i nytt fönster" i popupen. Så kvaliteten är det inte sajten som har förstört ;)
Förövrigt håller jag med Marija på alla punkter faktiskt! Första bilden är bäst.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5 Vad kul, tyckte också att första bilden var bäst =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tyvärr är bilderna alldeles för skarpa för min smak, har du lagt skärpan i photoshop? :-) Prova gärna unsharp mask eller smart sharpen om du inte gjor det, där kan du skärpa bilderna gradvis ;-) annars är bilderna helt underbara! Härliga blickfång! ;-D