Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 687 ggr
FridaW
0

Islandshästar - Kritik sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker kritik på följande 2 bilder. Båda är fotade på Sävebanan den 25 oktober.

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

FridaW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu får ni gärna skriva någon kommentar. :)

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

BrightGloria
0

Jag gillade dessa bilderna skarpt! Älskar islandshästar och bilderna blev jättebra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Anna
0

Jättebra bilder tycker jag också! Enkla och stilrena med mycket fart och personlighet.

Lite synd på skuggorna på den första och den andra känns lite gulröd i tonerna.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

FridaW
0

#2 Tack så väldigt mycket! Roligt att du gillar dom!

#3 Tack så väldigt mycket! Ja, tyvärr var det ganska kraftigt solsken vilket gjorde att skuggorna blev ganska skarpa och det gulröda i den andra bilden kan bero på att tävlingen startade klockan 8 på morgonen så solen gick precis upp när jag kom dit.

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

FridaW
0

*putt*

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Adrina
0

Både två var jättefina! Gillar färgerna och på andra bilden älskar jag steget du fångat, suvuränt! Tycker också att den varma röda tonen hör till eftersom det är höst och både hästarna har fux i sig! Fint =)

Marija
0

#1 gillade jag verkligen. Fint, och hyfsat jämt ljus. Bra komposition, du har fångat ett snyggt ögonblick i galoppen. Jag håller med Adrina - det lite varmare färgerna gör ingenting, läckert. En riktigt snygg bild!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

sofiian
0

#1 är min favorit (beror nog mest på eftersom jag älskar skäckar, även jättefint ögonblick), men #0 är också en otroligt fin bild, även om den är lite skuggad. Glad

Toltaren
0

Frida, har du några bilder på mig från den tävlingen? Oskyldig

Tycker om båda bilderna! Hade kanske sett ett annat galoppsteg då det ser ut som om hästen skjuter rygg och ryttaren är påväg av ;) Annars supersnygga!

hannabrink
0

Två helt underbara bilder! Skärpan är super och man får ett riktigt fint och fartfyllt intryck på båda hästarna. Gillade dock den första lite mer då du har fångat ett så fint steg. Ljuset var lite olika på respektive bild men passade in bra. Jättehärliga!

h00jff
0

Läckra bilder! Staketet runt banan stör mig något…

FridaW
0

Tack så väldigt mycket för alla kommentarer! Roligt att dom uppskattas! :)

Vet att den första bilden har väldigt skarpa skuggor, men detta är inget som jag kan göra något åt då det var ett väldigt skarpt ljus. Kan såklart tänka på att ställa mig med solen i ryggen nästa gång och se om det blir lika skarpa skuggor.

#9 Haha visst har jag det ;) kan skicka över några på msn!

Hälsningar Frida
fridawestergren.com