Kritik: Flätor
Jag satt och tittade igenom alla mina mappar och hittade ett porträtt som jag gillade mycket när jag precis tagit det (2 år sedan) och som jag sedan glömde bort. Eftersom jag hade lite tid att döda i skolan idag så provade jag på PS och jag som är supernovis i det programmet fick fram det här resultatet. Beskurit, tagit fram vit bakgrund + höjt kontrasterna något och blev ganska nöjd. Vad tycker ni
?
En vacker bild med fin skärpa och med en intressant beskärning. Tycker den är vacker men hade velat se hela hästens huvud då det hade blivit en mycker snygg huvudbild :)
Absolut en läcker bild (som alla dina bilder). Fast det känns som om jag sett bättre från dig, denna är det inte lika mycket "wow" över, kanske faller den någon annan i smaken bättre.
Bra komposition och djupet i bilden är bra. Fina harmoniska "kurvor".
Dock känns fokusen väldigt "soft", lite skarpare hade jag velat att den var, det känns lite utfrätt, nästan kapat vid manken.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jag gillar den också, riktigt snygg som alltid med dina svart vita bilder. Reagerade dock på att den vita bakgrunden var väldigt fläckig, alltså inte så jämn vilket sänker intrycket lite. Gillar dina kontrasterna och kompositionen. Den flygande flätan ger en mjukare kontrast till det annars ganska stela och hårda. Bra jobbat 
#1 Tack
#2 Precis, det går ju inte att gilla allt här i världen men tack för kritiken
. Att den är inte är så skarp kan vara att jag förminskat den två gånger, då brukar de bli lite softare eller att när jag tog den så hade jag bara ägt min kamera i mindre än en månad och antagligen var lite supernovis på den
#3 Nämen tack. Hehe, jag tror jag tar och skyller på mina okunskaper i det programmet
. På min skärm ser den dock helt vit ut men det är ju det här eviga olika-skärmproblemet