Hingstbete
Någon som vill ge kritik? :)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

loggan förstör tillräckligt mkt för att man inte ska kunna ge riktig kritik men i övrigt fina bilder
#5 Tack :) , jag måste tyvärr ha loggan så annars tar folk bilderna av mig hela tiden :S
/ ElinH
Mer kritik?
/ ElinH

Du som anser att loggan är för stor, vad tänker du med?
Den ser ju bra ut! Bilderna också! :)

#8 jag börjar förstå dit koncept eller vad man ska säga nu ;)
Förävrigt tycker jag att bilderna var fina, synd att du är tvungen att sätta loggan på det sättet, det förstör lite gran..
#9 Tack så mycket :) Det är samma bilder som jag har lagt upp på hemsidan så därför är loggan som den är. Ska se till så att jag gör loggan svagare och mer åt sidan i fortsättningen när jag lägger upp bilder här för kritik!
/ ElinH

# 9 och vad menar du med det?

#11 det verkar som att du hela tiden försöker säga emot vad alla andra tycker? :-) men jag kan ha fel..;)

# 12 jag har mina egna åsikter :)
Belindaa och pessimisten kan ni ta den disskutionen någon annanstanns? Jag skapade tråden eftersom jag ville ha kritik på bilderna så det vore bra om ni höll er till det, ok? :)
/ ElinH

#14 självklart :) sorry!

#14 någon behöver vara mer uppmärksam under svenska lektionerna! :)
Fina bilder! :) Tycker endå att husen i bild 3 stör. Bild 2 tycker jag är bäst! Fin bakgrund! =)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Väldit fint, en riktit grabbhage xD ;P
Riktigt snygga bilder. Bild 3 är min favorit men skulle gärna sett den beskuren så att man bara ser hästarna och inte husen i bakgrunden