Få tillbaka raderade bilder?
Har fått för mig att någon sagt att det går att få tillbaka sina bilder om man råkat radera dem från minnes kortet!? Någon som vet! Men problemet är att jag inte bara råkade radera dem utan jag formaterade minneskortet!! Tror ni att det finns någon chans att få tillbaka bilderna?! Det betyder endel för mig…
SÅÅ TACKSAM FÖR SVAR!!
Det finns ett program som gör det möjligt att få tillbaka raderade bilder tror jag, vet inte vad det heter men om du söker lite bland gamla trådar kanske du hittar något!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Googla det!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

tack! Men jag hittar inget ;'( den som vet ngt säg jätte gärna till!!!
Jag är osäker på att det går att få tillbaka dem när man formaterat…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

åhh :'( f**N
Ska åka å fråga i nån affär imorn men jag tror nog du har rätt tyvärr :'( åå man vill döda sig själv!!!
#5 Håller tummarna för att någon affär kan hjälpa dig!

Kolla inne på foto. tror det ska finnas några trådar om det..
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Usch, jag vet hur det känns. Gjorde samma dumma misstag för en månad sen! Inte kul… inte kul.
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Vårt minneskort pajjade för ett par år sedan, då lämnade mamma in det på stället som hon köpt det (Scandinavian Photo) och de fick tillbaka alla bilderna.
~Jag tror på ödet~
det går att få tillbaka bilder =) min smbo är datortekniker och han vet hur man gör =) så de i din närmaste datorreparationsverkstad kan göra det
#10 Fast bilderna har försvunnit från minneskortet/kameran inte från datorn om jag fattat det rätt?
Jag tror inte att det handlar om att hon raderat bilderna från datorn.
jag vet, men de kan ju fixa det iaf ;)