Kritik på häst & människa
Så grymt bra bild, Carro. Älskar håret på syrran din, det gör allt i bilden! Underbar!
#1. älskar oxå håret, det gör bilden så mkt mer avslappnad.
Caroline Dahlén
Medarbetare på Hästfoto iFokus
Måste hålla med om håret, ger en jättehärlig, avslappnad känsla samtidigt som det är snyggt!
Jag gillar vinkeln och samspelet i bilden. Fin i svartvitt. Först tänkte jag att jag vill se mer förgrund men det tar jag tillbaka när jag betraktat bilden en stund, jättesnyggt med all textur i bakgrunden, ekipaget framhävs bättre då. Lugnt, bra ljus också.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Kan bara hålla med ovanstående! Otroligt härlig känsla i bilden med. Väldigt mjuk och avslappnad bild. Bra jobbat får jag verkligen säga! :D
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jätte kul att ni gillar den :)
någon mer som att nått att säga?
Caroline Dahlén
Håller med Anna.
Ja, håret och din systers avslappnade ansikte är underbart, samtidigt som hästen är i harmoni med henne.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Ojoj, vilken känsla!
Passar super i s/v och snygg komposition, gillar att den är lätt placerade i högerhörn.
Jag älskar verkligen den här bilden. Det är en sån bild som man vill ha på sig själv och sin häst… 
Jättemysig känsla! :D
Riktigt snygg bild, älskar den! Så härlig känsla, avslappnat och man "Ser" verkligen kärleken mellan häst och människa. Enda jag kan störa mig lite på är löven i övre vänstra hörnet, de drar till sig liite för mycket uppmärksammhet.
Svartvitt passar bilden toppenbra, har inte sett bilden i färg men känns som om det skulle "förstöra" stämningen lite.
Johanna - Instagram

Håller med alla andra, MEN jag gillar inte handen på nosryggen, tycker det ser ut som att hon dragit dit nosen med handkraft =S
Den här bilden är underbar! Håller med om håret - ger en otroligt avslappnad känsla. Det enda är hennes hand på nosryggen. Det ser ut som hon dragit dit hästens huvud. Om även handen varit lite mer avslappnad, liksom inte så "formad" runt hästens huvud utan bara varit handflatan avslappnat ditlagd, som om hon klappade hästen, hade det blivit mycket bättre. Men i övrigt gillar jag bilden skarpt, bra jobbat!
Det är bider som är tagna utan att man är medveten om det som brukar bli bäst.
Riktigt fint, bra kompsition och bakgrunden är underbar. Och din syster har riktigt snyggt hår! ;)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Tack för alla kommentarer. Yra´s huvud är inte dit "draget" av handkraft utan har valt själv att stå så.
Caroline Dahlén
#14 Det förstår jag ;) Men det ser ut så. Men som sagt så gillar jag bilden väldigt mycket i övrigt.