Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 540 ggr
NettanLindholm
0

Retuschutmaning #25

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är en utmaning där arrangören laddar upp ett foto som sedan ni medlemmar ska redigera så bra ni kan! Efter en vecka väljs en första-, andra-, samt tredjeplacering ut och redovisas i forumet. Vinnaren får ta över nästa utmaning.

Regler

• Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till max 1600x1600px, för bästa kvalitet.

• Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original.

• Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång.

• Man får redigera på vilket sätt man vill och även använda sig av andra bilder, sålänge fotot i den här tråden utgör en stor del av den färdigredigerade bilden.

Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val! Ni får ladda upp bidrag tills den 9 April kl. 19:00. Senast den 11 April redovisar jag resultatet.

Kom ihåg att klicka på "Visa i nytt fönster (full storlek)" i vänstra hörnet när ni öppnat den bifogade bilden. I popup-rutan är fotots kvalité försämrat.

NettanLindholm
0

putt upp

divansson
0

puttar

NettanLindholm
0

Är det för svår bild eller har alla idébrist? (;
Ska jag byta?

Adrina
0

Jag håller på med ett bidrag =) Det är inte så svår bild tycker jag.

Adrina
0

Sådärja Tungan ute Inte så mycket jag redigerade, men det andra som jag tänkt göra blev superdåligt.

annikamedstortA
0

Väldigt klurig bild att försöka klona bort sele och träns på på grund av bristen på "fri päls":P Men gjorde ett litet försök .. Håll till godo :)

IdaL
0

Här är mitt väääldigt enkla bidrag ;P

NettanLindholm
0

bra med bidrag! fortsätt så! :D

annikamedstortA
0

Har tävlingen avslutats, eller är det bara jag som missat det? :)

NettanLindholm
0

ska fixa det direkt! :D