Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 945 ggr
mimmibackman
0

Kritik: Badande ponny

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade denna söta bilden på ridskolehästen Kjell när jag rensade lite igår, gillar den, men vill veta era åsikter med :)

Denna kommentar har tagits bort.
mimmibackman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Liten bonusbild på vad han gjorde efter plaskandet, kan ju säga att han lite problem att rulla i den lilla nerförsbacken i vattnet ><

mimmibackman
0

putt, ingen? :o

Monday
0

Mysig bild! Synd bara att hästen har öronen bakåt, hade varit trevligare med en lite mer gladare nyfiken häst. Sedan känns bilden lite mörk till vänster och väldigt ljus till höger (exempelvis är andra hästens rumpa rätt utfrätt) vilket jag inte riktigt tycker om. Annars gillar jag bilden!

http://www.regret-nothing.com

Anna
0

Härlig! Gillar vinjetten och kompositionen. Synd att hästen i bakgrunden är utfrätt, det drar åt sig uppmärksamhet. Även synd på grimman, men sådant är svårt att göra något åt ibland.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

mimmibackman
0

#3 Tack :) jag har typ ett par exemplar till, som även är på stående kanske finns ngn bättre :)

#4 Tack :) Aa, nä finns ju inte så mkt att göra åt de.

NinaDson
0

Fina bilder! För att förbättra den så kanske du kan testa att klona bort grimman? :)

Lagerquist
0

Jag gillar den också! Snyggt med vinjetten och bra fångat ögonblick. Jag tycker  inte det gör någt att hästen har öronen bakåt, han ser faktiskt ganska lugn ut och verkar gilla situationen 8> Håller dock med om hästen i bakgrunden, hade blivit ännu bättre om den inte varit där.

ElinH
0

Härliga bilder!

På den första är jag tvärt emot många av de andra, jag gillar inte vinjetten :P Bilden blir för mörk!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

colleen
0

Himla härlig, lite mörk i färgerna men det gör inget. Synd att hästen har grimma på sig.

~Jag tror på ödet~

SofiaGenne
0

Grymt härliga bilder. Den första var ju bara så känslosam … SOMMAR!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Hedlundskan
0

Härliga bilder allihopa! Flört

mimmibackman
0

Tack allihoppa! :D

#12 Det kan inte bero på din skärm? för tkr själv att den inte är speciellt mörk :)

Marija
0

Jag gillar verkligen #0!

Gillar vinjetten och ljuset. Likaså hästens uttryck, tycker att det passar in i bilden. Har inget att säga, jättefin bild Glad

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Flaxii
0

Håller helt med #5 ;)

mimmibackman
0

Tack #17-18! Skrattande