Kritik; Islandshästar

#0 Bra steg, synd att ryttaren är kapad, bilden känss någt ofullständig utan honom/henne. Testa zooma ut lite så att ryttaren också kommer med och så att du får lite mer luft i bilden. Skulle också önska mer luft framför så att hästen inte är lika centrerad.
#1 Bra att du experimenterat lite med den här bilden. Kompositionen är bra! Hade kanske blivit ännu bättre om du kapat precis nedanför örat för att koncentrera dig på hästens uttryck samt gjorrt den sv/v.
Lycka till i fortsättningen 

#2 Den fösta bilden beskärde jag lite och håller med om att den vart väldigt centererad. Tyvärr så fick jag aldrig med ryttaren från början.
Har faktist inte gjort något med bilden förutom att skriva på den då. Fick zooma in så mycket för att få på huvudet att det blev svajjigt och ibland var det bara hästens mule som kom med :P
Slänger in en bild på den här hästen också som jag själv tycker blev hyffsat bra, dock kanske lite för ljus :)

Ettan: Inte snyggaste momentet i tölt, men funkar. Bildskön häst, men väldigt tråkigt att ryttaren är kapad.
Tvåan: Hade velat se mer luft över och mindre nertill. Söt häst.
Tredje bilden är fin, men jag hade nog försökt få ner det vita lite. Sedan brukar det vara finare om hästen är utan täcke, men kan ju vara svårt om man inte själv känner hästen och kan ta av det =)