Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 901 ggr
Anna
0

Utomhussäsongen

Har den dragit igång hos er?

Det har den gjort här, så nästa helg ska jag förhoppningsvis iväg på nationell hästhoppning i Västervik. Som jag väntat! Ska bli underbart att komma igång igen! Ut och träffa allt trevligt hästfolk, bli lite solbränd… Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lueur
0

Här har den oxå dragit igång (dock fotar juh jag islandstävlingar så jag syftar på det) Första tävlingen har redan varit och den 25 bär det av till gbg.

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

divansson
0

Ååh vad härligt! Blir avundsjuk.

Inte än, snön har precis försvunnit (lerigt!) och tävlingarna har inte ens börjat här. Men det lär nog börja snart tycker man väl. På söndag är det påskhoppning vid "hemmaklubben" för "hemmaekipage", inte så seriöst utan mest för skojs skull, men då ska jag till Örebro och tävla själv, så det blir travbilder istället.

Men jag längtar, vara ute och fota i solskenet, underbart Glad Men solbränna? nja, har redan hunnit få värsta bondebrännan :$

OliviaJ
0

Jag blev överlycklig när jag hittade en utomhustävling redan 25-26 april, hade innan ingen tävling inbokad förän 31 maj..
Finns dock fortfarande lite snö kvar även om det mesta försvann under påskhelgen. Är även ganska lerigt på vissa ställen, får hoppas att det hinner torka upp lite innan tävlingen! :)

Mari
0

första utomhustävlingen är den 25/4 och är hopp för häst, lokal nivå :)
Dagen efter är det för ponnysar!

Jag längtar ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Colt
0

Den 1 Maj ska ja fota en nationell ponnydressyr i Eskilstuna, det blir första utomhusridtävlingen :)

ElinSa
0

Har fortfarande snö kvar och det snöar dessutom idag. Tävlingarna utomhus brukar börja i mitten på maj.

[hilevij]
0

Jag tror faktiskt att det skulle vara någon lokal ute-tävling nästa eller näst-nästa helg häromkring :D Annars har jag bara fyllt i kalendern med lite större evenemang lite längre fram i sommar.

IdaSH
0

Det är en massa snö kvar här i Luleå så inte riktigt ännu, men nästa söndag är det hingstpremiering i Boden och bruksprovet är utomhus :DD Annars börjar väl de flesta tävlingar i juni någon gång tror jag.

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Monday
0

Första utetävlingen blir förmodligen på Hufvudsta den 1-2 maj. ;)

http://www.regret-nothing.com

Adrina
0

Har hittat massa uthomhustävlingar lite mer inåt. Men får se hur de blir med dem. Dressyr tävlingen blev intsälld så kommer kanske till Färs Härads RF, för de skulle ha  hopptävling på gräs den 25-26 April som låter mycket trevligt.

Men vi får se, det ligger kanske lite långt bort.

Marija
0

Samma som för #3 Flört

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Fiaa2
0

min första utomhus tävling är nu i helgen :)

FridaW
0

Min första utomhustävling var i måndags, hoppning på Råda RK och min andra utomhustävling är på söndag, gymkhana! :)

Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Lagerquist
0

1 maj eller något sådan är det fälttävlan som jag kanske ska på, i sådana fall blir det första tävlingen ute för säsongen Glad

Cavello
0

Den första utetävlingen (clearrounder) var den 29 mars och i måndags var den första lokala utetävlingen, härligt! Var väl runt +20-25 och sol, varmt och skönt med andra ord.

Just nu har vi både ute och innetävlingar med andra ord :)

Magster
0

Ja, men det tror jag att den har. Det måste den väl ha gjort!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

IdaL
0

Har ju varit på visning av PRE och issiar men första riktiga tävlingen är nu den 19 April sen är det islandshäst tävling den 25 April förmodligen :)

EMT-FOTO
0

Det nu i helgen för mig. Sedan är det fullt nästan varje helg i hela Maj, i Juni är det nästan tomt, men ska ändå iväg mycket då :)

Med Vänliga Häslningar '
EMTFOTO
Emelie Thoresson

Hannapanna
0

Första för mig blir nu i helgen lörd sönd (25-26) på Hamre RK.
Reg på lördan och Nat på söndan.
Ska bli såååå kul! :D

Lininaa
0

Nu i helgen fotar jag förhoppningsvis utomhus för första gången den här säsongen!

Anna
0

På söndag smäller det… nationell hoppning UTE! Underbart! :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Metinia
0

Ja, för mig drog den igång i påskhelgen så nu är det utomhus som gäller framöver. Tvilvar på att det kommer bli någon inomhusfotografering alls, har itne tillräcklgit bra utrustning för det.

[hilevij]
0

yay, till helgen ska jag fota hoppning:D Nu är det nästan säkert i alla fall >.< det blir den första tävling med min "nya" kamera, och jag har inte heller varit på ridklubben tidigare, så det blir helt nya ekipage (det ligger några mil bort :P)

OliviaJ
0

Lokal/Regional Ponnyhoppning utomhus på lördag, äntligen! Fast just nu verkar det lite osäkert om jag kan åka, varit sjuk hela veckan och får bara mer och mer feber..