Kritik vårbild
Jag tycker att det var en väldigt härlig bild. Fast jag stör mig på staketet, och att det är så mycket utrymme under hästen.
Jag måste bara inflika att jag älskar den där rödbruna färgen som hästen har!
Bra uttryck och fina färger. Jag gillar att bilden är så pass luftig så att man ser lite miljö! Saknar lite skärpa på huvudet och bilden hade ju blivit bättre utan staketet men det är oundvikligt i vissa situationer.
Just eltrådar tycker jag är störande, då dom är så pass tunna. Större och grövre staket (trästaket) tycker jag kan göra sig riktigt bra i bilder.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Själv tycker jag inte det gör något med staketet =) Den är tagen när hon spanar efter sina kompisar på väg mot stallet, staketet hindrar henne från att springa efter.

Mycket fin bild. ev lite mer kontrast sökes och staketet stör helheten.
kissmekate.blogg.se

Tror att om jag tar bort staketet så förstör det bilden, då står det liksom bara en häst där =P Med staketet syns det tydligt att hon kommer ingen stans, utan står så nära sina kompisar hon kan.
#1 Hennes färg är väldigt speciell, underbar rödbrun nyans
#5 jo, det som redan är på fotot kan lika gärna vara kvar ^.^ Måste erkäna att den rödbruna färgen, och den dära mörk-mörkbruna färgen endel har, är mina favoriter <33

#5 Fast min uppmärksamhet går först till stolpen i mitten, inte till själva hästen
kissmekate.blogg.se