Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 671 ggr
nibema
0

www.nibefoto.se

Här är första versionen av min hemsida. Den har rätt tråkig och sparsmakad design just nu, men jag håller på att fundera ut något. Just nu var prio ett att få upp den på nätet. Bilderna klurar jag också på och byter förmodligen ut några av dem.

Kritik på hemsidans utseende är jag väl inte så jätteintresserad av för tillfället eftersom designen ändå bara är halvprovisorisk.

Jag har för övrigt använt php och css för att snabbt kunna göra ändringar och för att slippa frames och Iframes.

Välkomna att kika in!

www.nibefoto.se

Malin-Trotsig
0

Vilka underbara foton!
Det enda jag skulle ändra på är att ändra bilden på framsidan till ngn snyggare Glad

nibema
0

Tack! Jo, framsidebilden ska ändras när jag bara grävt fram någon passande bild i stående format. Det ska vara någon vårbild tänker jag mig.

edit: framsidebilden uppdaterad nu

IdaL
0

Jätte snygg bild på framsidan nu! :) Kanske du skulle göra en header med lite färg i? ;) Annars super snygga bilder!

Malin-Trotsig
0

#2 Ursnyggt! En av favoriterna i ditt galleri Skrattande

Anna
0

Fantastiska bilder och jättefin, enkel hemsida!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

nibema
0

Tack alla! #3 Header med färg vet jag inte, men däremot funderar jag på att ha en logga också, fast då får jag komma på någon bra förstås.

Dvipir
0

Gillar hemsidan, men tänkte främst säga att jag har blivit kär i nästan alla dina bilder i galleriet ;) Helt underbara verkligen :)

Metinia
0

Snygg sida! Vill du göra länkbyte?

www.isabel.webb.se

nibema
0

Tack #7 och 8!

#8: Jag funderar på huruvida jag ska göra länkbyten med andra fotosidor eller om jag bara ska ha hästlänkar.

Jojaton
0

Jättefin hemsida! Enda skulle vara om du skulle göra något mer med headern, känns väldigt tom just nu!

Johanna - Instagram