Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 693 ggr
NinaDson
0

Fototillfällen?

Jag vill ut och fota mycket och många hästar nu i vår o sommar! skulle däremot gärna vilja ha lite hjälp av er som brukar åka runt o fota mycket.

Vart o när finns de tillfälle att fota på tex. Hopp/dressyr/Galopp mm tävlingar, Utställningar och alla andra evenmang som har med häst att göra!?

Ni som vet får gärna skriva. vad de är får evenemag, dag, tid, plats osv.

Helst i Skåne området! :)

Tack på förhand!

divansson
0

http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm

Där går det att hitta tävlingar. :)

NinaDson
0

Tack! :)

NinaDson
0

Är det nån som har tips på utställningar så säg gära till! :) Gärna arabutställningar! :) Blommeröd vet jag.. men finns säkert fler? :)

Adrina
0

#3 Hingstvisning i Helsingborg, Pepino Stuteri, finns en tråd om det :)

NinaDson
0

#3 Ojj va kul. det måste jag ju gå på.. hittar inte tråden.. kan du läna? :)

Adrina
0

#5 Om du menar länka så vet jag inte hur man gör det här xP Men tråden heter Pepino P.R.E och det var IdaL som startade den. Annars kan du gå in på deras hemsida: http://www.pepinopre.com/

Adrina
0

#6 Haha, det blev ju en länk av sig själv, då vet jag hur man länkar iallafall.

NinaDson
0

# 6 Tack :)

Magster
0

Google är din vän! :D

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Adrina
0

Jag snor din tråd lite, NinaDson.

Jag brukar titta på olika tävlingar och åka på dem och fota och så, men har jag alltid kommit för tidigt/i mitten av tävlingen. Så jag undrar, var hittar man när tävlingen startar?

I de proppen jag läst har de aldrig stått någon tid. Eller ska man maila och fråga när tävlingen börjar?

IdaT
0

#10 Det brukar stå i ryttarmeddelandet har jag för mig om, men kommer dom ut offentligt?

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

hannabrink
0

Känner du några kompisar som nrukar tävla så häng med dem! Kan säga att det alltid är uppskattat ;) Om du bor i Skåne så finns ju också Jägerso och om du kollar in på deras hemsida kan du hitta tävlingsdagar m.m. Men annars är det bara att googla på det.

Adrina
0

Ryttarmeddelande? Var hittar man de? Tungan ute Jo jag tror att dem kommer ut offentligt men jag har inte hittat något.

Adrina
0

Puttar åt min egna lilla fråga. Ska på tävling på lördag/söndag och vet fortfarande inte när det startar! Förvånad

IdaL
0

På "min" klubb så står ryttarmedelandet i länken brevid proppen, brukar vara så för mig.

Anna
0

#14 Ryttarmeddelandet kommer ut sent, någon/några dagar innan tävlingen har jag ofta märkt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se