Säljes: D300 och 24-70/2,8
Då detta set mest ligger och dammar är de till salu.
D300-hus inköpt dec-07, ca 20.000 exponeringar. Kartong och kvitto finns. Välskött. 11.500 kr
Nikon 24-70/2,8G ED AF-S NIKKOR Obetydligt använt då detta visade sig vara en brännvidd jag inte använder. Motljusskydd och mjuk väska medföljer. Kartong och kvitto finns. Nyskick!! 14.000 kr
Paketpris 24.500 kr
Använder du inte kameran till hästfoto längre?
Hade varit intresserad om jag hade haft pengarna, D300 verkar riktigtriktigt bra.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Varför säljer du D300n?

Har köpt en D700 = fullformat, och kommer aldrig gå tillbaka…

Är priset för högt så kom med bud!
Testa lägg upp en annons på blocket eller tradera :) tror de är fler som söker där och då kan du nog få den såld till det priset du vill också
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Lägg en annons på fotosidan, men det kanske du redan gjort?
Varför sälja 24-70'an, den är ju perfekt på en D700?

#7 - Jag använder inte den brännvidden insåg jag efter jag redan köpt det. Typiskt mig :-)
Jag klarar mig bra med 70-200/2,8 och 50/1,8.
#8 Haha vad skoj det ska se ut med 50/1,8 på D700 XD
/ ElinH

Bästa kommentaren är från i våras. Jag hade då 50/1,8 på min D300 och en banpersonal sa "Wow vilken kamera, vad mycket zoom du måste ha". Eh, nej, typ ingen zoom alls
Eller de som ser 70-200 och säger "ÅH vilka supernärbilder du måste kunna ta", hmm, inte mer än vanliga 200 objektiv.
#10 Haha :P
/ ElinH

TILLÄGG: UV-filter medföljer också till objetivet.
ohooow, de där objektiver kostar ju, wooohow massa pengar ;O
Önskar man var gjord av pengar!

#13 - Precis. Därför känns det fånigt att ha så mycket pengar bundna i något jag knappt använder. Köper hellre ett fast 300 istället, det lär jag ha mer nytta av.

synd att min penga-träd precis har ruttnat :/ ^^

#16 - Attans… de där pengaträden är känsliga både för väta och torka vettu.
Hade kanske slagit till, om det varit en Canon det handlade om :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Åhh, jag vill ju ha :D Och ska ju köpa en ny också :)
Men jag har inte råd just nu… Måste spara pengar x) Men om jag hade pengar nu så hade jag köpt den! :D
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Hej! Jag är intresserad av Nikon 24-70 objektivet men vet inte hur jag ska komma i kontakt med dig. Maila mig på ulrica.a@live.se
/Ulrica
Har du kvar D300?
/ ElinH

Japp, skickar PM!
har hon lagt ett bud på D300:an?

#23 - Jag har lovat att ta fram exakt antal exponeringar först. Återkommer med det!