www.malinwessman.se
Hej.
Tänkte starta en tråd om min hemsida, få lite tips om förbättringar och lite kommentarer om den i allmänhet.
Planer:
- Ändra galleriet (minska antal sidor m.m)
- Fylla ut portfoliot
- Ev. byta färger & bild
Snygg hemsida. Lätt att navigera sig fram i och snygga bilder i Portfolion. Jag gillar den blåa bakgrundsfärgen som tonas ut, fast jag tycker inte riktigt att det beiga i textrutan och headern passar ihop med det blåa, tyvärr. Om jag var du skulle jag byta ut den färgen mot en blå nyans, det tror jag skulle bli toppen!
Vet inte riktigt om det är meningen, men på min skärm (1680 x 1050 px) ser man en blå rand nertill i bakgrunden. Skickar med en printscreen från min skärm.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#1 Tackar så mycket. :) Antar att du tycker jag ska behålla den blåa färgen ett tag till då? Har nämligen funderat kring om jag ska göra en mer "vårig" version snart eftersom våren verkligen har kommit hit där jag bor nu.
Den blåa randen är bakgrunden som kommer upp igen tror jag. Är inte säker, men det ska absolut inte vara så. :O Får så vad jag kan göra för det.
#2: I och med att den blåa tonar ut sig och bli ljus ganska snabbt tycker jag att den kan kännas vårig, så ja, jag tycker att du ska behålla den ett tag till, den var riktigt snygg!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Galleriet är ändrat, rättare sagt uppdaterat.
Länkbyten har lagts till, och sidan har rent allmänt uppdaterats.
Funderar nu på hur nästa layout ska se ut, förslag?
Uppdatering!
Ny layout har kommit upp, fler headers ska upp också.
Ett arkiv har dykt upp, samt ett kontaktformulär.