Borta med posten!
Hur skickar ni era bilder till kunder som inte bor nära?
Jag sålde ett gäng bilder för några veckor sen, förskottsbetalning o när pengarna var på kontot postade jag skivan. Den kom dock inte fram! Har skickat en ny, och nu har inte kunden svarat på mailet jag skickade o undrade hur det gick =S
Hoppas verkligen den kom fram, jättepinsamt annars ju!

Kan mycket väl försvinna en gång men 2 låter lite suspekt från alla håll. har hört att vissa som jobbar på posten inte bryr sig ifall paket är märkta ömtåligt etc. utan spelar basket och kastar med paketen.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Jag har skickat massor av saker med posten under flera års tid (tacka vet jag tradera) och det har nog bara hänt 2ggr att paketet/brevet försvann.
Sen har det hänt ett antal gånger att det jag köpt av privatpersoner inte kommit fram och de skyllt på posten men hur sant det har varit vet jag inte.
Jag tycker att köparen borde ha hört av sig om det inte har kommit fram igen. Eller åtminstånde hört av sig och sagt att det kommit fram så du vet. Du får avvakta några dagar och får du inget svar så får du skicka ett till mail där du skriver att du vill veta?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Mitt har faktiskt aldrig kommit bort eller varit förstört vid leverans, ta i trä.
Håller med Mari, om det kommit bort igen borde kunden hört av sig på nytt och "klagat" mer.
Hoppas det löser sig!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling