Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 726 ggr
IdaL
0

Papperskuvert m.m

Hejsan!
Någon som har tips på någon smidig affär på NÄTET där man kan beställa papperskuvert i olika storlekar alltså sådana med kartong i ryggen samt även platsfickor anpassade för CD-skivor. Alla tips är bra :)

Tack på förhand!

Anna
0

Här verkar finnas lite.

Och här.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

IdaL
0

#1 Tack! :) men där går de tyvärr bara att beställa i stora pack vill endast ha typ 10 pack. ;) Var köper du dina? asså om du har.

Anna
0

#2 Jag använder de jag får hem utskrifterna i från mitt fotolabb Glad

annaattlid.se

IdaL
0

#3 Vad har du för fotolabb då? Oskyldig

Anna
0

#4 Fujidirekt. Rekommenderar varmt, aldrig haft problem med dem!

annaattlid.se

IdaL
0

#5 Dom har jag med :) Men de står ju "Fjudirekt" på deras kuvert väll? var ett tag sen jag beställde Skäms

Anna
0

Fujicolor och Fujifilm står det i ena hörnet. Men ser inte varför det skulle vara ett problem? Bilderna kommer ju därifrån :) Kuvertet är smidigt annars! Skriver alltid "Får ej vikas" på det dock, för säkerhetsskull.

annaattlid.se

IdaL
0

#7 Nej en sådan liten är inget problem för mig men fräckast hade vatt om min logga kunde vara på den ;) Men om det står FUJIDIREKT och är sånt grönt som de jag fick senast av fjudirekt.se så kanske de inte ser sååå bra ut i min ögon Flört men smaken är som baken!

Anna
0

#8 Plasten runt är grön, men den tar man ju av. Kuvertet är vitt och orange.

annaattlid.se

IdaL
0

#9 Aha ;) Tack för hjälpen i alla fall men mitt problem är löst, min pappa hade tydligen sådana brev hemma… har en ny grej jag behöver hjälp med nu!

Vet ni om man kan beställa klistermärke som man tex. kan sätta på kuvertet längst ner?

Anna
0

#10 Vistaprint har endel sådana grejer :)

annaattlid.se

IdaL
0

#11 Ska kolla :D