Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 802 ggr
denisesalomonsson
0

Nikon D80

Nu har jag köpt mig en nikon d80 med nikkor 50mm, men jag har inte fått den än, utan han som ja köpte den av skickar den rtoligen idag, superskoj!

Nån som har den kameran och/eller objektivet som kan visa bilder, skriva för/nackdelar med de osv.?

Tack! :)

Mellliie
0

Åh, så roligt :D

Har själv ingen erfarenhet av den

denisesalomonsson
0

Ja! :D

Hade en d60 innan men tyckte den var alldeles för liten åså, tänkte köpa en d200 men  det blev en d80 istället, haha (;

MLphoto
0

Jag har både en Nikon D80 och ett Nikkor 50mm (använder nästan enbart det objektivet inomhus). Bilder finns att se på www.MLphoto.se :-)
Har även fullt med bilder på www.mlphoto.pixbox.se tagna med D80n.

Tror inte att jag har något negativt att skriva alls faktiskt. Är supernöjd med min D80, objektivet likaså. De passar mina ändamål :-)

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Isak
0

Har för mig att det finns en recension om optiken här på sajten…

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

denisesalomonsson
0

#3 härligt! ska genast kolla på dina foton! :)

#4 då ska jag leta upp den! :)

joooossan
0

Inte haft min D80 så länge men är supernöjd! Verkligen! Har även objektivet som jag inte heller har använt till så mycket häst, men annars, super på allt!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Monday
0

Jag tror verkligen du kommer bli nöjd! Har själv den utrustningen, och jag har aldrig klagat. Flört

http://www.regret-nothing.com

Haag
0

Jag äger en d80 och är mer än nöjd med den! Uppfyller alla mina förväntningar!! Skrattande

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

denisesalomonsson
0

#6,#7, #8 vilken tur ;D

denisesalomonsson
0

Nån av er som har objektivet också, skulle ni kunna lägga upp nån bild tagen med det? :)

MLphoto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar att fotografera sådana här bilder med Nikkor 50mm. Då fotograferar jag inuti vår lösdrift för att få svart bakgrund redan från början, det enda jag gör är att förminska bilderna o skriver på dem. :-)

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

denisesalomonsson
0

#11 riktigt fin bild! :)

denisesalomonsson
0

putt

obelixhedevang
0

har både kameran och objektivet, och är hur nöjd som helst! jag har inget att klaga på :)

Lininaa
0

Säger detsamma som många andra här, har både kameran och objektivet och är hur nöjd som helst!

denisesalomonsson
0

#14, #15 gud va bra! =D

hoppas på att den kommer på måndag för nu har han skickat den! :)

denisesalomonsson
0

har hämtat kameran nu, och är supernöjd än så länge :D

ska cykla till stallet nu och fota lite (:

IdaL
0

Vad roligt! Kom ihåg att visa bilder! Skrattande

Lagerquist
0

Vad roligt, du får verkligen visa bilder! Skrattande

denisesalomonsson
0

Jodå det kommer, när jag lärt mig den riktigt så ja inte skämmer ut mig Oskyldig

IdaL
0

#20 tror inte du skämmer ut dig snarare tvärt om, imponerar oss! Skrattande

denisesalomonsson
0

#21 haha nejnej, är inte speciellt duktig på att fota (:

IdaL
0

#22 De tycker jag du är! Flört Desutom är du ju här för att lära dig Skrattande

denisesalomonsson
0

Jag får se om ja lägger ut några bilder efter idag, ska till stallet om ett tag och fota =)

marika-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#24 Nu har du ju redan fått kameran, men kan ju ändå säga att jag äger en likadan, med 18-55 + 70-300mm Nikkor objektiv och jag är mer än nöjd! Helt underbara kamera i lagom storlek (tycker som du att en D60 var lite för liten för min smak)