Kritik på travare
Skulle vilja ha lite kritik på en fartfylld travbild som jag tog igår på Jägersros Gentlemannadag. Tog den med min Canon 400D och mitt nya objektiv Canon EF-S 55-250/4-5,6 IS. Första gången jag använde objektivet på en tävling och är supernöjd! Bilden är en av mina favoriter från gårdagen men skulle vilja höra vad ni tycker om den? :)
Gillar steget, så vackert! Tycker dock att motivet är lite oskarpt(?).
Super, annars.

Fint i steget, känns lite överexponerad kanske samt lite oskarp. Sen en anann smaksak nu då, jag tycker det känns som om bilden är lite väl "bakifrån" liksom, den häst som är innanför är rakt framifrån, fint, men den utvändligt är liksom 1m för långt fram om man säger så. Ett steg tidigare hade vart bättre tycker jag. För nu ser man mer av kuskens rygg än av hästens huvud ungefär.
Fin bild annars :)
Snyggt gjort! Det är inte alltid man lyckas få flera hästar i rätt del av steget!
Synd att hästen närmast kameran var den som låg före (och därför blev tagen ur en vinkel lite mer bakifrån), men sånt kan man ju inte styra över! 
Tack för kritiken! Jo, kan bara hålla med er. Skärpan blev inte klockren och lite sned är den också. Den är inte perfekt men jag gillar den skarpt i alla fall och det är bara att fortsätta öva och lite kritik från andra är till stor hjälp! :)