Så fantastiskt glad!
Ursäkta om inlägget är rörigt. Är hög på lycka just nu
Som jag skrev för ett ganska bra tag sen skulle jag möta redaktören för Galoppmagasinet, en tidning om galopp, för att diskutera bilder till tidningen. Vi pratades mer sedan genom mail och de fick en skiva med mina bästa galoppbilder. Sen så var det tyst från deras front så jag antog lite att de inte var intresserade trots allt.
Tji, fick jag. Fick först ett mail och sedan ett samtal från dem där de släppte bomben att min bild skulle vara på omslaget. Såklart blev jag helt rusig av lycka fast jag vaknade idag och trodde inte det var sant. Sånt händer inte mig :P
Så jag meilade redaktören och frågade om det stämde och jepp, det gjorde det. Fick dessutom en kopia på hur omslaget skulle se ut och då brast det ju totalt och jag satt och grät av glädje. Jag är verkligen en mesig typ ibland :).
Såhär kommer det alltså se ut. Om det nu inte mot förmodan händer något. Vilket jag är alldeles säker på att det kommer göra eftersom som sagt, sånt här händer inte mig :P. Dessutom så blir det några bilder i själva tidningen också
.
Det roliga är att bilden på omslaget är en bild som jag bara slängde med i sista sekunden för de ville ha bilder på jockeyn P-A. Hat-gillar den personligen så vet inte riktigt varför de ville ha den på omslaget.
Åh vad underbart Malin! Fantastisk bild, sjukt passande till tidningen. Stort grattis!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Gud va roligt! :D Riktigt snygg bild, förstår varför dom valde den! STORT grattis! :D
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jätteroligt, grattis! Håller med ovanstående, ursnygg bild! 
Grattis, grattis! 
http://www.regret-nothing.com
GUD vad kul!! GRATTIS! Förstår att du måste vara öööverlycklig! :D
Grattis, grymt snygg bild! Och det var en riktigt snygg framsida de fått till, faktiskt.
Hur är det med ekonomisk ersättning, förresten?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Grattis Malin! Du förtjänar det enormt mycket!
**Tack så jättemycket allesammans
!!
#6** Skamligt nog får jag erkänna att jag blev så överrumplad över nyheten om att det skulle bli en omslagsbild att jag inte kom för mig att fråga. Stort misstag, gör inte det. Däremot så ska jag få samma ersättning som övriga fotografer.
Ska bli intressant att se hur den ser ut som tryckt upplaga
. Kommer ut 9e juni om jag inte har fel.

Vad härligt, GRATTIS! 
Tycker bilden passar perfekt på omslaget faktiskt.
Gud så roligt! Grattis! :D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Så underbart roligt! Tusen grattis till dig! :)
Grattis :D
Åh, fy vad roligt det måste vara! Grattis!
Grattis! 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
va kul, grattis! :D
Oj så kul, grattis!!
Snygg bild, passar omslaget :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Vad kul, grattis! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Åh, vad kul!! :D Grattis!
Vad kul! Grattis, det är verkligen en jättefin bild :)
/Emilia
Stort grattis! Bilden ser väldigt bra ut på framsidan av en tidning! 

Guu va roligt stort grattis! Får säga till när den är i butik så ska jag köpa ett ex. haha :D
Åhh så kul! :D Grattis!
Åhh! Stort GRATTIS! 
**Tack så jättemycket allihopa
!
#22** Jag lovar, ska hojta till direkt
Haha