Sålt min första bild!
Jag är jätte glad just nu! Har sålt (sålt och sålt,donerade den pga. min första bild från..) min första bild från ett arrengemang! Har tidigare sålt till mitt grannstall :) Vara bara tvungen att skriva av mig. Ni kan se bilden på Iglatjärn och bilden finns på startsidan och har bildrubriken: Spike i fronten på hingstutsläppet. Sedan finns det en beskärning av den på hans egna sida. Nu är jag riktigt glad! Kan inte ni berätta om när ni ''sålde'' er första bild? Och hur kände ni er?
Härlig bild!
Jag minns faktiskt inte när/till vem/hur/varför jag sålde min första bild… Pinsamt :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tack! Men du har fotograferat väldigt länge tycker jag, Så det kan man förstå att du inte kommer ihåg!:)
Grattis :D. Härlig bild, gillar verkligen hur han är i front och verkligen lyser av glädje.
Jag sålde mina första bilder åt en kompis som jag fotade privat. Bilderna blev säkert helt misslyckade och jag praktiskt taget gav iväg dom då hon fick 300 bilder på skiva för 200 kronor. Men eftersom jag inte var så duktig då tyckte jag det gick bra :)

#3 Tack så hemskt mycket! :) Haha,Om man skulle se min första fotograferade hästbild på någon annans häst skulle ni skratta ihjäl er lovar. Det var en typiskt s.s bild… Elstängseltråd i mitten av bilden.. Vilka tider!

Har nu kanske inte direkt sålt några bilder, men skickar bilder som jag tar i stallet åt stallägaren och ganska många finns på stallets hemsida (http://www.hestbakki.net). Det tänker jag nu mest som tack för att jag får komma ofta med hennes skjuts till stallet.
Men det som kanske räknas mer som försäljning är att jag fotade min ridlärare när hon red sin häst och som betalning fick jag gratis en privatlektion av henne :)
Vilken fin bild på han!
Min första bild sålde jag i samband med att jag hjälpte mammas kompis med en annons jag åkte och fota hennes häst hjälpte henne med anonnsen och tjänade 250kr på det :)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

Tack så mycket! Det är verkligen kul att få höra om eran första sålda bild!:)
Grattis!
Själv sålde jag min första bild till min faster när hon hade varit och tävlat. :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Grattis, vad roligt!
Jag har själv sålt mina första bilder nyligen,blev tre stycken. Var och fotade på en hopptävling och då kom det fram en kvinna till mig och min kompis och frågade om hon kunde köpa bilder av oss. Och ja, resten fattar ni nog själva. Hon köpte tre utskrifter utav mig.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Tack så mycket alla!:)
Grattis :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

tack!:)

#13 Jag tycker du är duktig!
#14 tack ska du ha! :)

=)
Grattis :D

Tack!

Min första bild… var nog… från ponny SM på Täby tror jag … eller kanske någon från ryttis innan dess, kommer inte ihåg haha 
Grattis!
Jag har aldrig sålt en bild :P

Tack!:)
Min första sålda bild var till en tidningsartikel som jag också skrev i åttan som sedan kom med i tidningen (handlade om ridskolan här hemma).
Som hästfotograf sålde jag mina första bilder till ridlägerdeltagare på vars läger jag fotat under veckan.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Grattis!

Tack!:)
Tycker inte att jag är tillräckligt bra än för att göra det.