Vilka har du träffat?
Vilka från Hästfoto iFokus har du träffat personligen? Tänkte att det kunde vara kul att veta!
Själv blir svaret: **Magster, emelie., Thorsson, Monday, Lagerquist, Rhona, jojjehanna, Kattapult, Granatapple, Haag, Livzson
**
Tror inte jag glömt någon nu? 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag har bara träffat Jojaton. Men hoppas på att kanske få en skymt av er andra nästa år, då jag tänkt ta mig till både Bassholmen och Elmia.. hur det ska gå till blir väl en annan historia..
har bara träffat en, Cavello

Emelie., AliceL, Ostberg, Hannahkarlsson, Sofia Genne. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer..
Jag har trøffat Moa_Winberg en hel del. Frida och några andra som jag inte vet vad de heter hør. Såg SofiaGenne och Hedman igår men gick inte fram och hølsade.

Jag har bara träffat Sofia Genne x)
AliceL, SofiaGenne, exsh, AnnaJohansson, Attlid, jojjehanna, jotto, Berglund & angelinabergenwall :)
Jag har träffat: Attlid, Thorsson, Monday och Lagerquist.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Jag har inte träffat nån ;)
Jojjehanna och Sofiagenne.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Jag har träffat SofiaGenne, fast det var när jag var mindre, då hon har haft min "gamla" häst Blaze ;D Sedan så har jag iaf sett emelie.

Glömmde =D Har ju träffat Alice L på falsterbo ^^
emelie., Monday, Rhona, Lagerquist, Cydonia (idag x]), jojjehanna, Sofia Genne.
Elvis_Chippi :)

jag ska med till bassholmen nästa år *bestämt mig* >:D yeha.
jag har för övrigt träffat: AliceL , mikado och emelie. :]

Jag har träffat emelie. , AliceL och SofiaGenne :)
Hoppas på att få träffa fler!
Attlid, Thorsson, Lagerquist, SofiaGenne, Magster, Rhona, angelinabergenwall
http://www.regret-nothing.com
Jag tror jag bara har träffat angelinabergenwall, och det var idag. x) Sen har jag vart påväg att träffa Shallow, men det vart inte så. :/

nej, har inte träffat nån.
Jag har bara träffat OliviaJ =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Har inte träffat någon, men hoppas träffa några den 22-23/9

Har inte träffat någon =(
angelinabergenwall & mikado. sen har jag sett lagerquist och monday.^^

Sofiagenne. Och Emelie. ser jag på nästan alla gymkhana tävlingar :P

ingen alls.. ;P enda gångerna ja åker långt härifrån vid få tillfällen är vel på Trav ibland, fast nu har vi ingen förutom ponnyn som tävlar, å han har inga lopp :P
Ingen alls.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
OJOJOJ, haha, jag har träffat alla som har rabblat upp mig, vilket var otroligt många :o ! + Hedman & jojjehanna
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Som Cydonia sa, vi skulle ha träffas på kulturnatten men så blev de inte.. Men vi träffas kanske snart igen? Hm.. Nje, sedan har jag inte just träffat nån från hästfoto, bara sätt folk från hästfoto. Sedan har jag träffat 1 från fotoifokus Shevilla ( Izabelle, Izzeh)
Sedan nåra från ponnytrav & Gotlandsruss har jag träffat också =)
Haha Anna du glömde ju lilla mig xD.
Jag har bara träffat Attlid.
Juste x) Sen har jag sett Jojjehanna två gånger med men gick inte fram och hølsade.

Justeja, angelinabergenwall, K.nowak och exsh också ^^
#31 Dig glömde jag också. Du är ju den trevliga tjejen som alltid kommer fram o hälsar - om jag inte minns fel ;)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Jag har bara träffat Angies :)
#29 Oj förlåt, får skylla på att du inte är så jätteaktiv här 

Jag har inte träffat någon härifrån. :(

Har faktiskt inte heller träffat någon. Kanske gått förbi nån någon gång?
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#29Men Katta da :P Nu glömde du nog määj :P Mej träffar du ju nästan vaarje skoldag ^^
Jag har bara träffat Katta :P Vilket är synd för ja hade så gärna träffat alla er :D
#30 men det får du göra! Jag är rätt så snäll faktiskt ;-) Jag missar säkert flera av er fast jag ibland undrar om det är någon som kan vara någon av er… (Hängde ni med på hur jag menar?) Förutom de som säger att de träffat mig så har jag träffat Jenny Staaf flera gånger.
Jag har träffat…. ingen faktiskt!
#22 när såg du oss? Nu blev jag nyfiken :P
#38 Haha, får gæra det x) Færst tror jag det var på Sv. ridponnyriks i Halmstad i mars och sen welshutstøllning i Lerum i juni xD
#41 Såg er på Täby galopp den 11 augusti ;]
#43 Men varför kom du inte fram och hälsade? :)

Jag har nog bara träffat Jojjehanna, men henne har jag å andra sidan träffat desto mer (inte bara på fotoevenemanag).
Men jag vet att jag sett K.Nowak på Grevagården i våras, och jag borde varit nära .Linda för vi har tagit nästan exakt likadana foton i Luleå. Hoppas det blev rätt personer nu (orkade inte leta rätt på exakt nickname).
Jag tror också att jag träffat Niklas på någon shetlandsutställning för miljoner år sedan.. men är inte helt säker.
#44 Kanske jag borde gjort :] Men hade ju aldrig pratat med någon av er innan.. ^^
#45 - Var det welsh & cobtyper då?
MVH
#48 Lovisa har gul jacka och Johanna sitter ner bredvid Ellinor ;) (Lovisa = Lagerquist, Johanna = Rhona)
349, JAHA haha, då jag. då har jag träffat Rhona med ;)

#47 Shetland när jag var på samma ställe som K.Nowak, och alla möjliga raser men mest nordsvensk där jag var på samma ställe som .Linda. Tror jag.

Jag har inte träffat….någon =(
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Har sett Jojjehanna, men inte vågat hälsa
Sen stod jag ivägen för Hedman (tror jag det var, eller SofiaGenne, blandar ihop er, sorry!) i somras =P
#37 Haha jusste XD Jag tar ju så förgivet att jag alltid träffar dig ju ;D
#51 Ah okej :) för träffade Karro när jag var på welshuts, på grevagården i våras ;)
MVH
#53 Haha, vart var det? Det var nog Hedman, fast inte vet jag :P Ljushårig el mööörkhårig? :P
MVH
jag ahr faktiskt inte träffat nån eller ja jag har som sett monday på täby emn inte gått fram och snackat xD
Inga ;(

#56 TROR det var Hedman, men förut när jag skrev blev jag jätteosäker =P Det var på Connemarariks. Har ganska mörkt hår, minns inte om det var innan eller efter jag klippte mig dock =P (antingen ganska långt i hästsvans, eller ovanför axlarna utsläppt)

cavello. eller jag har sett en massa.men inte snackat osv.
Jag har också träffat Emmelie, Mikado, Doity och en hel del till kom jag på.
#53 en till som tror att jag är farlig? ;-)

#62 haha, ser det inte personligt ;) Jag tror alla är farliga!
#62 Du är nog inte så farlig men du ser väldigt koncentrerad ut ibland så man vågar inte störa x)
#59; Okej :P Jag var också där, var typ med Hedman flera grr x) Jag har mörkt långt hår :)
okejokej, har jättesvårt att tänka mig vem du skulle kunna vart X)
MVH
Har inte träffat så många dock.
Men Rubhel, Yoanna, Tallkotten, Sushifish, Schvung, Assar_master och Mittnamn88 :)
/ Sara & Casper

#65 Minns tyvärr inte hur personen jag råkade skymma sikten för såg ut =P Men jag hade iaf grå trekvartsbyxor och rosa linne på mig. Ev en tröja över linnet innan solen kom fram på riktigt (det var ju kakakallt först) minns dock inte vilken =P
´#64 nog sant. Jag skriver ju ofta och fotar så det gäller att ha full koll. Kan säkert därför tyckas otrevlig om jag inte hälsar men jag är nog rätt inne i det jag gör. Gillar dock att prata strunt så jag är rätt social.
Har inte träffat någon =/ Eller AnnaJohansson har jag sett ett par gånger på ridklubben där jag red innan :) Men då visste jag inte att det var hon =P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#67 Haha okej :) aja, vi kommer nog aldrig komma fram till vem det var, x'D hahha :P
MVH
Undrar hur måga nya iFokusar (Anna ;) =D) jag träffar imorgon på Ryttarstadion. :D
Medarbetare på Hästfoto.

#69 Var du med på Städdagen? (:
Bara träffat Marija ^^
Jahar ju träffat Sossso oxå :P Träffar henne nästan varje dag
<333
Nu har jag träffat Minka också. Och jag kan ha sett en skymt av Alex (:

Oj då, Monday, Magster, Attlid, Thorsson, Mikado, angelinabergenwall, Rhona, K.Nowak, o SofiaGenne ^_^
Har träffat Funnie också :)
Jag har också träffat Funnie x) (min kusin :P)

Emelie., Berglund, Ostberg, Hannahkarlsson, Sofia Genne.
ngn mer kanske? x)

allis din geek , du har träffat mig Dx
Träffade massor med folk på ryttarstadion förra helgen, men kommer inte ihåg alla… Monday och Magster i alla fall. x)
#82 såg dig där. Även ifall vi inte pratade något. :]
Hihi, kul :D
#80 Mig har du träffat men det var typ för jättelänge sedan. Tror det var gymkhanan i GBG på ssträffen.

Jag har "bara" träffat Lininaa (;

Alice, du har ju träffat mig också ;D

AnnaJohansson är den ända (: som jag även känner IRL :) <33 Vill träffa fler !
Jag träffade massa folk förra helgen eller när det var på Ryttarstadion, bland annat Cydonia och två till som jag vet har hästfoto med jag kommer inte ihåg vad don heter. *skäms* Ni kanske kommer ihåg mig?
Medarbetare på Hästfoto.

Hihi, har träffat AliceL, emelie. , SofiaGenne och SandraJanson (Som jag känner väldigt väl IRL ;D)

Jag har träffat mikado, angelinabergenwall, sen var det nån mer som jag träffade på ryttarstadion, men jag minns inte vad hon hette. Om jag ens frågade =/ Kanske du Magster? ;P
#89 Var där och jag minns dig. ^^,
Okej, jag har träffat e-linor också ^^.
#93 - Har du nån bild på mig från det?
Medarbetare på Hästfoto.

#91 Hälsade på dig i Agnes, kom med Mika ^___^
Har då träffat AnnaFreds och e-linor o Cydonia också :P
Jag har nog inte träffat någon av er :(
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har träffat Angies, Nattiz, Malwinn.
Snyggt smygfoto! Btw. har jag smygfoto på Sofia Genne och Hedman xD

VISAVISA (A)
#94 Nä. :/
102 - HA,HA,HA, FYFAN VA FUL JAG ÄR !! x'D hahahahhahaha mobboffer x*D
MVH

#45 Det har du. Träffat Niklas alltså. I Strömsholm tror jag. Kanske någon annanstans också.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#104 Aha, Strömsholm, jag tippade nog på Uppsala.
Vill göra ett tillägg: Jag har träffat Cattis också!

#105 Det kan ha varit där också :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Puttar upp den här tråden lite! Kanske dags att uppdatera för någon?
Jag ahr träffat Moa_winberg och nästan Cavello xD stog brevid henne i bokhandlen xD

Jag har inte träffat någon direkt men jag har sett dom här personerna i IRL: SofiaGenne, Kazibum, och emelie

#109, kan ju passa på och säga när jag träffade personerna:
Kazibum, Elin då, "Såg" jag när hon var och fotograferade på GFRK, Emelie såg jag när jag följde med min kompis Isabelle till AFRK, Sofia såg jag nångång på en hopptävling, tror jag det var…

Justja jag har träffat AliceL också, när jag var på AFRK, fotograferade hennes häst Bellis när jag var där :)
#112 När var du på AFRK? :)
Jag har inte träffat nån här inne :)

#113, det var någon gång i höstas :) Jag ska dit snart igen, då kanske jag säger Hej eller nåt, om jag ser dig ;D
Ingen :/(
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Shallow , tror inte att jag träffat nån mer ?
HAJDA, har du träffat mig o.O? XD
btw uppdaterar; träffat cecilia jacobson :) bästis ;)
MVH

Wruss (:

#119, inte träffat, sa att jag hade sett sig ;)

Sett Akerberg på en utställning på Hagens Connemarastuteri 2006
och *hum* skällt ut Cavello *mkt pinsamt såhär i efterhand* för att hon var i stallet när vi hade Hästinfluensa
Sen har ja ju träffat __Loviisa 2 gånger också ^^ <3
Jag har träffat Emelie. va ju med Mli nu i helgen såw.. ^^
Sedan K.Nowak och Cecilia (minns inte hennes användarnamn) också Sofia Genne såklart (som jag inte heller minns användarnamnet på)! Säkert nån mer som jag glömt av nu ;O
Jag har träffat Thorsen o så råkat på SofiaGenne o CeciliaJacobsson (tror jag hon heter?) o så tror jag att jag har sett nån mer på en fölutställning på Uddevalla ryttarförening typ i våras :P
* jag har träffat AliceL och Berglund också *oops*
#122 Haha, just det :) Men då har vi nästan träffats.
#121 ahaaaaaa :P vart :O?
MVH
Ah juste, Toltaren & Kazibum oxå :)
MVH
Glömde Xtanlover ;)
jag har träffat the-photo,bästa klasskompis:)
Japp Vickan och jag e basta kompisar :)

#28 Mig har du träffat ! :D På kriteriet ^^
o nu har jag träffat Vodca också
Jag har träffat Toltaren och AnnaJohansson.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jag har endast träffat Canon_ifokus men hon och jag är ju skötare på samma häst såe. :P

såg annajohansson, SofiaGenne & cecilia jacobson igår ;P
men såg skabb ut, så ville inte fram och hälsa 
Jag har näääästan träffat Isak
Eller ja, inte träffat, men sett i alla fall =D
SofiaGenne, Thorsen.
och så har jag sett cecilia jacobson också, haha. :D
Bara Angie (: Men det är inte så bara det inte ^^

oofelia och elinnn :).

Cattis :D

Emma Welther och Emelie Gertmo
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
#45. Haha ja jag har märkt det, misstäker att jag till och med vet vem som var du där =P
ska du till premieringen i luleå den 3 maj?

Jag har träffat Spader_EliN
#75 Här har jag missat nåt! När har du sett en skymt av mig? :P
Jag har bara träffat Juve vad jag vet ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#145 Du håller väl till på Alstrums? Jag har varit där på läger och lite sånt ;)

#143 Japp, jag skall till Luleå! Åker nattåget dit och hem. Är du hemma på trakterna så du kan tipsa om bussförbindelser från tågstationen? Sist fick jag lite oväntat lift båda resorna men man kan ju inte hoppas på samma tur varje gång.
#146 Jasså du? Utan att ha sagt nåt? :P När då?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Umm.. Alex, tror jag väl är den enda? :P
#148 Det var ett ganska bra tag sen.. typ 2, 3 somrar någonting? ;p Då visste jag nog inte ens vem du var, men nu i efterhand är jag ganska så säker på att jag sett dig antingen där eller någon annan stans ;)

Lizzan :)
#150 Ahaa ok. Ja det kan du mycket väl ha gjort då. Och då har jag säkert sett dig också, fast jag inte vet om det ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#147. Skoj! Ska oxå dit. :) Hmm…. jag har ingen aning om hur det går med lokalbussar i luleå, tyvärr. Vilken tid kommer tåget fram på morgonen? Kan kolla om vi har plats över i våran bil!

Nu har jag träffat Sofia Genne på riktigt också x) Tänkte bara säga det!
/ Aida.
Träffade Jenny Staaf idag! =)
Vodca och CeciliaJacobson, på tävlingen i torsdags. Eller iaf såg, haha :D Och red fram samtidigt, hm.

magster, Rhona, angelinabergenwall, monday, hmm, hoppas jag inte glömde någon nu (A)

Sally (Wilmha) träffar jag flera gånger i veckan. Annars tror jag inte jag har träffat någon. Har varit på samma evenemang som "Attlid" någon gång, annars ingen.

Jag träffade .Linda i helgen!
Jag har träffat Frudis, Minka & destroytheantx (:

Jag vet inte vilka jag har träffat, men många har nog sett mig på modevisningen nu iaf ;)

Jag har träffat Flodins 8)
Granne och klasskamrat!
Blir väl en hel del uppdateringar här nu efter att hingsläppet på Bassholmen har varit ;)
De jag har träffat nu är Minka, Jojaton, emelie., SofiaGenne och Hajda. Det är väl dom jag har pratat med mer eller mindre ;)
Sen har jag sett Alex, Isak, OliviaJ, Kazibum, CeciliaJacobson, Magster, Lagerquist, Monday, Angies och angelinabergenwall. Tror inte jag missade någon nu ;)
Xanon #142 , kanske mli som ska fråga, men när träffade du mli stjärtmo ?
har endast träffat AnnaFreds
Jag har träffat .Linda., fast det var ett tag sedan.
Och förhoppningsvis kommer och till mig några dagar i sommar.
/Michaela

Kattapult, Jooline… Hm :P Ja det var nog dom. Jag har inte varit aktiv med att åka runt och fotografera (samt träffa iFokusar) så länge. Fick systemkameran i februari :P
Det är ju såklart möjligt att jag träffat någon mer, fast jag inte vet om det (: Det är ju alltid en massa folk med kameror på hästevenemang (:

juste, har träffat Saiop också ;P
#166. Javisst, så länge inget går riktigt fel kommer jag i sommar! :D
Träffade Majsbecka igår ^^
Uppdaterar ;) har träffat/sett: Marija, _Josefin, SofiaGenne, emelie., Minka, Lininaa, Hajda, Kazibum & Majsbecka :)
Marija & OliviaJ :)
Uppdaterar: Lininaa, Minka, Monday, Lagerquist, Magster, Hajda
Har även sett OliviaJ och vodca ;)
#172 Oj, oj ,oj så snyggt jag håller kameran :/ Du skulle kommit och sagt hej. Jag såg dig inte, hade fullt upp med fotandet. Men Sofia mumla nåt om det ^^

Haha, ingen.
Men jag och Vera hoppas på att få se Anna Attlid live på Thoreb Cup i år (Om du nu ska dit) :P
#176 Omg :P Haha ni skrämmer mig, speciellt Vera ;)
Ja, vore kul att åka dit, men vi får se ^^

#177 Haha xD Jo, Vera ska jag tvinga med mig dit.
Varför är hon så läskig då? :P

#172 Haha, omg! Tur att man inte ser mej :) Jag såg dej^^ Fast du försvann lika fort, så ja hann inte knäppa nåra bilder ;) Men, du vänta bara! XD
#178 Näää, minns bara våra gamla konversationer från Lostforum-tiden, hon är rolig hon ;)
#179 Kolla i tråden "Smygfoton 2", där finns en bild på er utan kameran framför ansiktet ;)

#181 Det var INTE snällt XD

#180 Lite sjuk humor bara ;)
#182 Jag är ond! >:D

hmmm, jag har nog sett väldigt många, men de jag "pratat" med och träffat är; Kazibum, AliceL, SofiaGenne, Hedman, emelie (?) och Hajda (?) xd

Okej här kommer en samling på alla jag har träffat:
SofiaGenne, Emelie., Lininaa, AliceL, Magster, Lagerquist, och Monday, Ceciliajacobson, Minka, Kazibum, förlåt om jag glömt någon ny xD :/
Jag har sett OliviaJ också :D

Jag har bara träffat Ceciliajacobson, men sett SofiaGenne flertalet gånger på diverse dressyrtävlingar :)

Har även sett Ankilika.

har sett Kattapult nu haha ;P
men hann dock inte fram och hälsa.
Jag kan ha sett .Linda. (är inte säker) för snart precis ett år sedan, på Norrskenets Rid-och Körsällskap.
I Umeå förra helgen såg jag en hel del unga tjejer som fotade, och en Johanna stod t.o.m inne på banan och fotade. Pratade dock inte med ngn av dessa, så jag vet inte om de håller till här.
Vi borde ha Hästfoto.ifokus-jackor, så vi känner igen varandra lättare! ;)
På Bassholmen träffade jag väl typ hälften av alla i "min fotokrets"! ^^
Har träffat: Attlid, Monday, Lagerquist, Thorsson, Lininaa, emelie., Hajda, (Ceciliajacobson), SofiaGenne, (Kazibum) och säkert nån mer.
Dom inom parantes har jag bara sett ^^
Medarbetare på Hästfoto.
#190. Vart ligger Norrskenets Rid-och Körsällskap? :$
xD Då var det ju verkligen inte du… ;)
#193. Jag har varit och fotat på ställen som jag inte vet vad dom heter :) så vart ligger det? Känner igen namnet. :)
Utanför Luleå, Björsbyn tror jag det heter, på Wallöfs Gård. Stall/Ridsällskap Balans hjälpte till att anordna…
#195. Då tror jag tyvärr inte att det var jag. :(
#187 Nu blommar det, vem är du x) ? dressyrtävlingar? hm?
MVH
Jag har träffat Xtanlover och Vodca och så går jag på samma skola som Thorsen, CeciliaJacobson och Sofia Hedman XD Och sett SofiaGenne på bussen o på Lj-rk & Urf… Dock knappt "träffat" de tre sistnämnda, mer sett… :>
Inte en enda! :P

#187 Du känner mig inte, men jag var en trogen s.s-fan en gång i tiden och såklart visste man vilka ni var då x) Har tävlat mot dig flertalet gånger med min D-ponny Elmholts Xerox, bl a i Ale-Jennylund tidigt i våras, och potatiscupen i Alingsås förra sommaren.
#200 Hm okej.. :P
Känner igen din hästs namn lite. Vilken färg?
Aha, i Ale J debuterade jag min första reg & LA:2 med araben :D Nämen fy, dt gick PISS på potatiscupen om jag minns rätt XD
MVH

Har inte träffat någon personligen men har sett och ev. tävlat mot; Sofia Genne, Sofia Hedman och Cecilia Jacobson.
Kan inte komma på några fler. har sett ett antal på bassholmen också men men xD

Har bara träffat idaviotti, men det beror nog mest på att vi går i samma klass XD
Eostra har jag träffat, jag känner henne även henne ganska bra faktiskt, med andra ord, vi e kompisar.
ah just de ja, jä känner oxo idasnow och kristall. :)
Make Pasta not War, Vee~
#203 Jaha okej.. Gud vilken fin ponny! (Såg bilden)
Jasså? Ridhuset där var förfärligt! Haha, nej andra ritten i Ale var den dt gick bra på ;P LA:2an :P Skriver PM till dig så vi inte förstör tråden!
Har förövrigt täffat alla som nämn mig, dvs. en VÄLDIGT massa folk XD
MVH

Manet ;)
Tror att jag sett Jooline på Ridklubben udden, på ett tre-års test.
Såg bilder därifrån på din hemsida :)
Har träffat neonrosa, fotorika och joannafoto
Uppdatering; Fiaa2, Angies, Lollofoto, fotorika och sett The-Photo.

sofijaarvidsson, en av mina bästa vänner.
vodca, julia. gymkhana^^

har även sett Emelie, K.nowak & AliceL :)
Emelie har jag sett lite överallt. bohuscupen-hoppning & gymkhana tävlingar osv ;P
K.nowak. gymkhana VM 2006
AliceL. tävlade bohuscupen- hoppning 2007 ;)
har träffat MajaWrangstadh, Thorsen och SofiaGenne men sen har jag sett ngr av er oxå :P
Jag har inte träffat någon

Jag har träffat Pedro och -Zippa- :) Inte så många x)
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Idag träffade jag Sara (neonrosa) :D
Jag har träffat Frudis, Flodins, Minka & destroytheantx
Lägger till Flodins och destroytheantx också.
Tillägger at jag träffat Marija nu också :D
Jag har träffat SofiaGenne, Holmarn, obelixhedevang, Thorsen och några fler som jag inte kommer ihåg namnet på… Och så har jag sett en del :)
Jag har träffat:
aliiceL - På ett ridläger på Stuteri MW för ett par år sedan.
SofiaGenne - På en stallet.se träff för ett par år sedan.
Mikado - På ridlägret på Stuteri MW i år.
Ja. Men jag känner ingen utav dem direkt.
Lägger till Fiaa2 också ^^
Medarbetare på Hästfoto.
Jag lägger till Granatapple (träffade igår på Shettis riks). Träffade även två från Ridsport iFokus, AusaBausa och pippa_.
#220 MAJA! du glömde mig! (a hehehe, :)

Såg MajaWrangstadh idag på orust´s lokala hoppning för häst
#224 Gah, just det! hahaha :D Jag har träffat JuliaJinstrand också! På ett ridläger typ 2004, haha :D
#226 Asså? Vart såg du mig? =)

#227 lite överallt xD typ vid ridbanan och när du stod vid en häst som inte riktigt ville in i transporten om jag inte minns fel.
#228 Haha, Tanja jo xD Den åsnan. Hon hade gått in i transporten huuuur lätt som helst när vi skulle dit, men sen ville hon tydligen inte hem… haha. Och det funkar inte att "lirka" in henne heller, så man är liksom 'tvungen' att använda rep. Det känns lite taskigt, tvinga in hästen typ… :S
Hur såg du ut förresten? Det var en hel del folk där med massa kameror, mycket mer än jag trodde faktiskt. Brukar ju vanligtvis vara på ponnytävlingar :P
ingen :(

#229 Det blev inget foto, Jag tävlade xD
Jag såg Jenny Staaf idag på en fölmönstring (är jag ganska säker på i alla fall) :)

Jag har faktiskt träffat en hel del härifrån 
Träffat-träffat (sett, pratat, umgåtts):
Sofia Genne
Emelie Gertmo
Matilda Olsson
Maja Wrangstadh
Alice Lindström
Lina Lindegren
Sett:
Cecilia Jacobson
Elin Östberg
Lovisa Lagerquist
Ellinor Bergman
Magdalena Grönneberg
Olivia Jonasson
Hoppas jag inte glömt någon nu! Har jag säker gjort, men man träffar ju så många att man inte håller koll längre 
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se
Har inte träffat någon, men har varit på endel tävlingar där jag har sett LindaKarlstrom (;
Mvh Ida
www.krusfoto.se
Hm, Jag har träffat Attlid och thorsson då dom bara bor ca 2 mil från mig, Elinsvensson (som jag fag förövrigt ska bilda fototeam med i sommar x), och sen har jag sett MajaWrangstadh på östragård också när jag hämtade min ponny :D
Ingen heller. Kanske för jag inte är på så många evemang.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
*skrev dit Haag på min lista i #0* 
Uppdaterar lite här då… :D
Jag har träffat Matiulda, Holmarn, SofiaGenne, CeciliaJacobson (inte pratat spec mycket med dock :(), AidaHakimi… Och så har jag sett Haag också på Östragård (fast dig vill jag träffa för du verkar vara en skitgo person =D haha)
#239 Ja va för blyg för att hälsa
Du verkar va en asnice person, =D synd att du bor så jävla långt bort :(
#240 Jag med… xD haha. Ja :( Bassholmen? :D Får tvinga pappa att pröjsa på en flygresa t Sverige då för dit SKA jag :o haha.

#24 Camilla då! Mig har du väl träffat? ;P Vi har ju till och med kört lopp mot varandra flera gånger :)
#241 JA :D Jag vill med dit ^^
Fast det är ca 35 mil dit, men ja SKA ta mig dit har jag bestämt :D
#243 Om jag ska dit kan du få åka med oss om du vill, men vi åker inte hem förrän 1-2 dagar senare så du får ta dig hem på annat sätt isf ;)
#244 absolut :P Får väl ta tåget (Y) :D
#234. Nej men vad läskigt! :o
#246 you think? ;) hingstpremieringen på luleå ridklubb och arabutställningen på piteå ridklubb exempelvis =) tror jag såg dig på en hopptävling i björsbyn någon gång också, haha :D
Mvh Ida
www.krusfoto.se
Jag har träffat, eller känner egentligen, Kristall, Azmaria och Idasnow. ^^
#247. Åhh fy vad jag var förbannad under arabutställningen XD Och hingstpremieringen… tja… Där fick jag ha med mig en tolk :P
Vilken klubb är det som håller till i björsbyn?
#249 Men du var där! :D Då var det dig jag såg. Vädret under arabutställningen var verkligen inte på fotografernas sida nej xD Huhh. Norrskenets rid&körsällskap håller till i björsbyn :)
Mvh Ida
www.krusfoto.se
#250. Jag var inte förbannd över vädret, utan arrangörerna ;)
Aha ja då har jag varit i björsbyn en gång :)
Har inte träffat någon här, tror jag inte :p
Med Vänliga Häslningar '
EMTFOTO
Emelie Thoresson
Har nog inte träffat någon förutom Fridalovgensuvanto som inte är så jätteaktiv härinne ;)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag har visst träffat väldigt många.. xD
MVH
Nu har jag endast sett Attlid ;) Hehe, som jag såg vid Nationell ponnyhoppning i Vetlanda.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#250 Gå fram och prata med Linda nästa gång!
Hon är lite blyg, men otroligt trevlig. Och trots att vi bara har träffats en gång pga avståndet, så har jag nog en vän för livet :) <3
#257. Lite blyg *host* *(världigt väldigt blyg om det inte är något jag absolut måste göra)
Så länge du vill ha mig som vän kommer jag vara det <3
Själv har man träffat………… ingen ._. beror nog på att jag bor på det mest öde stället som finns >.<
Jag la till Livzson, har ju gått i samma klass som henne sedan fyran och gör det än :)
Jag vet inte vad jag ska säga, men jag hade redan träffat människor härifrån innan jag blev medlem. Så jag vet inte om det räknas? IL-photo, MalinTrotsig, Spader-Elin och Mikaela Modig (men kommer inte ihåg vad hon heter här xP).
Sen har jag sett lite människor b.la. Monday (är 95% säker att jag såg henne på Djurgårdens Nationella Dressyr i Maj -08) och sen har jag ju sett Attlid vid ett par tillfällen.
Jag har inte träffat någon.

Ingen än.. Såg dock Nowak på Bassholmen!:) Och myzzan eller vad hon heter..
Inte en ända än så länge ;P Men hoppas ju på att få träffa på nån ^^,
Frida Westergren och Cecilia Wengren har jag träffat ;D hoppas på lite nya ansikten inför falsterbo (?)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com