Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 495 ggr
IdaL
0

Lensbaby

Hej!

Någon som har en lensbaby här otroligt fräcka är dom! sådana skulle man lätt ha Skrattande Funderar på en sådan fast dom små leksakerna är dyra som attans!

Lagerquist
0

Jag har för mig att någon här har en…
tycker kanske själv inte att de är värda pengarna Oskyldig

Marija
0

Lininaa har en sån!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Magster
0

#1 Lininaa är det som har en. Tycker också det är lite bortkastade pengar… Kul, visst. Men vad ska man ha de till mer än att leka runt? Köper jag hellre ett litet miniobjektiv för de pengarna.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

IdaL
0

#3 Nja, tkr de beror helt på vad man ska ha de till ! Han jag prao hos hade en sådan han hade den till bröllopsfotografering, EXTREMT snygga effekter alltså Skrattande Fast jag tror inte jag kommer köpa de för dom pengarna tänker jag lägga på macro obejktiv och sedan fundering på ny kamera ;)

Magster
0

Smaken är som baken.
Skulle själv aldrig köpa nån om jag inte hade ett överflöd av pengar och för lite grejer jag ville ha.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

IdaL
0

#5 Sant ;) Men de är en rolig leksak de är ju egentligen bara en liten platsgrej typ! Som leksak säger jag JA! men som "seriöst" tror jag att jag nöjer mig med mina "vanliga" objektiv :) Men ändå! Fräckt att man kan komma på något sånt äns :O

Mellliie
0

*osmart* Vad är det? :P

IdaL
0

#7 de är en liten leksak tkr jag ;) http://lensbaby.se/?gclid=CNesqbqR3ZoCFRMhnAodCHUA3Q där har du en länk du kan se vad det är ;P

Mellliie
0

#8 Aha, tack!