Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 2434 ggr
Anna
0

Beställa visitkort, vad tycker ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter och fixar med visitkort, ska beställa nya idag, har hittills kommit fram till detta.

Kvaliteten på texten blir bättre vid beställning, den är lite "hackig" i förhandvisningen.

Förslag på förbättring eller ändringar?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

IdaT
0

Jag tycker att det känns lite som att du har tryckt ihop allt i hörnen, och den känns lite tom i mitten, mellan Fotograf och Tel. Kanske att du skulle fylla ut med någon snygg linje eller liknande?
Kanske att du även skulle centrera "Anna Attlid Fotograf"?

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Anna
0

#1 Känner samma.

Orsaken till varför jag tryckt ut texterna i hörnen var för att få ett lika långt avstånd från över/nederkanten till texten som från vänsterkanten till texten.

Vill nog inte ha någon centrerad text :)

Ska fundera vidare…

annaattlid.se

Anna
0

Lite luftigare text, mer inåt mitten, hjälpte det?

annaattlid.se

IdaT
0

Den känns fortfarande tom på något sätt, men det är bättre!

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard

Metinia
0

Håller med Ajdidodii, det är för tomt i mitten. Sedan tycker jag att det var snyggt med hästen, fast det syns lite aningen för tydligt att den är inklippt, fast det är väldigt svårt att göra snyggt. I allmänhet tycker jag att en färg, eller lite fler skiftningar/toner i grått (om du inte vill ha någon färg) i bakgrunden i något snyggt med diskret mönster kanske skulle pigga upp det hela lite. Ser lite färglöst ut… Men i allmänhet tycker jag att det är bra.

Anna
0

Den här färgen matchar kedjan på hästen, vad tycker ni?

annaattlid.se

Metinia
0

#6: Myckt bra idé! Färgen ser bra ut på grimman men när den kommer på texten tycker jag att den känns lite brun och tråkig. Skulle försökt få den lite mer guldaktig kanske. Men det var ett väldigt snyggt sätt att få in lite färg!

Marija
0

#6 neeeeej säger jag ;) Jag gillade #3 såå mycket bättre, tycker inte att den är tom och tråkig.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

divansson
0

Håller med Marija där, tycker att #3 var finare.  Sen att det ser lite tomt ut kanske gör väl bara att texten sticker ut mer?

NettanLindholm
0

Jag gillar också #3:an bäst! :D tycker bara att det ser mer stilrent ut när den är lite tom sådär. Tycker att den duger som den är! :)

Anna
0

Ni som gillar #3 bäst, vad är det ni inte gillar på #6? :)

annaattlid.se

IdaT
0

Jag gillar #6 bättre, det var lite det som saknades.

Jojaton
0

Kanske att du skulle förstora texten lite? Tycker bättre om #3.

Johanna - Instagram

NettanLindholm
0

#11, jag gillar #3 mer för det ser mer stilrent ut när all text har samma färg.. var inte så förtjust i den bruna färgen på namntexten :)

Anna
0

Jag har beställt nu, det blev såhär, då jag personligen gillade texten på färgen :)

annaattlid.se

IdaT
0

#15 Det blev jättesnyggt!

Katter3
0

#15 Snyggt!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[hilevij]
0

#15 jag tyckte det blev skitsnyggt med färgen på texten :D

Colt
0

Jätte snyggt! Stilrent och bra!

Yessica
0

#15 Supersnyggt! Skrattande

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

LindaKarlstrom
0

Jag tycker att det är jättesnyggt! :D

Anna
0

Tack hörni! :) Vad som helst är bättre än mitt gamla, det är en sak som är säker! Flört

annaattlid.se

Yessica
0

#22 Hur såg din gamla ut? Glad

Ha en bra dag!

Anna
0

#23 Usch, vågar jag visa dem? Beställde dem 2007, hemskt fula är dem! Ingen struktur alls… Tur att de var gratis (förutom frakt) Flört

annaattlid.se

Metinia
0

#24: Ditt nya är en klar förbättring!

Anna
0

#25 Helt klart!

annaattlid.se

Jojaton
0

Blev jättefint :)

Johanna - Instagram

Malin-Trotsig
0

#15 var ursnygg matchning av textfärg och bild även om jag tycker att bilden inte var sådär en 10-poängare för dig, men det är ju en smaksak Glad
Var har du beställt dina visitkort? Tänkte nämligen fixa till några snart men vet inte var man ska beställa ifrån.

Anna
0

#28 Bilden är absolut inte en tiopoängare, men jag letade sjukt länge efter ett hyfsat bra porträtt som var relativt lätt att klippa ut, och det där var den bästa kombinationen jag hittade ;) Tack annars!

Jag beställde från VistaPrint, de hade 75% rabatt igår (bara igår tyvärr) som jag utnyttjade. Tog långsammaste frakten, 21 dagar, och allt som allt kostade det 195:- för 250st. Sparade 140:- :)

annaattlid.se

Malin-Trotsig
0

#29 Blä, typiskt att man missar något sånt Tungan ute. Aja, det kommer nog fler tillfällen Glad

Anna
0

#30 Är man kund hos dem får man ofta erbjudanden! De är kanonbra tycker jag. Man kan välja mellan gratis visitkort, då betalar man bara frakten men kan inte ladda upp egna bilder + får en "Visitkort från VistaPrint"-text på baksidan, eller exklusiva kort, där man bestämmer allting själv och ingen text på baksidan. De kostar 159:- för 250st + frakt.

Rekommenderar dem varmt, man får även rabatt på andra grejer så som stämplar, tröjor, pennor, kepsar osv, allt med sitt eget tryck på :)

annaattlid.se

Saiop
0

Jag har en fråga bara, hur gör man för att lägga in egen bild på visitkortet på vistaprint? Eller går det ens?

Anna
0

#32 Ja det går om du gör exklusiva visitkort, inte på gratis. Klicka bara på "lägg till bild".

annaattlid.se

Yessica
0

Den nya är bra mycket snyggare! Skrattande

Ha en bra dag!

hannabrink
0

Jättesnyggt! :D

annikamedstortA
0

Vad snyggt det blev!

Mellliie
0

Gillar den, snygg!

Toltaren
0

Snyggt, gillar att det är stilrent, det gör att kunden antagligen kommer gå in på din hemsida, eftersom det ser proffsigare ut och är lättare att läsa!

Mollsz
0

Vart kan man beställa visitkort? :) hur mkt kostar det?

Marija
0

#39 Tror att man kan beställa från Vistaprint.com? Vistaprint.se? Vet inte riktigt vad adressen är, men något sådant ;) Priser lär ju ska stå där.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Mollsz
0

#40 okej, tack för svaret :)