Kamera uppdatering!
Hej!
Sitter och kollar på lite kameror känner nämligen att min börjar protestera lite den vill inte riktigt funka ibland och on/off knappen fungerar inte för tillfället (kameran får vila just nu)
Funderar på en Nikon D80 kan de vara en bra bytning från D70s? även om det inte är så stort hopp så har den ändå förbättrade grejer. Så min fråga är, vad skulle NI gjort och har ni några referenser på Nikon D80:n? Måste säga att min plånbok är inte speciellt stor så har inte råd med super mycket.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
jag har en d80 och är sååå nöjd! :) underbar att hålla i, menyn och knapparna sitter helt rätt och det är verkligen ngt att växa i. Hade D40 innan och D80:n känns så mycket bättre att fota med. Jag lär mig nytt hela tiden och det är ingen kamera somman växer ur sådär på ett år eller så.
Så jag är supernöjd!
Jag har D80 och jag älskar den..
Fast jag hade kanske bytt upp mig till en D200 istället, För att få ett lite större uppbyte.. Skiljer ändå inte jättemånga tusenlappar i pris på beg. marknaden, vad jag vet så finns ingen av dom två att köpa i affär längre.
Men D80n är verkligen en kanonkamera som jag inte kommer växa ur än på länge.
#1 Roligt! Jag har hört många som är nöjda så tippar på en sådan eller ja, väntar nog tills min kamera lägger av och ser hur mkt pengar jag fått ihopa då ;)
#2 Tack :) Jo har kollat på D200 med det är ju en kamera som man skulle vilja ha men har ingen aning om jag har råd x) enligt pricerunner finns i varje fall D80 att köpa i affärer.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com