Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 563 ggr
Splachfotografen
0

Nytt objektiv

Hej nu vill jag bara skriva av mig lite. Fick nyss reda på att mitt nya objektiv ligger på ICA och väntar på att hämtas. Synd bara att min mamma är på möte och den är skriven på henne. Ska hämta ut det så fort som hon kommer hem! :D

Objektivet är ett Sigma AF70-300/4-5,6DG APO för Nikon + att jag beställde ett UV-skydd på direkten. Är så spännande att jag har lust att springa ner och göra inbrott för at få ut det, men de gör jag juh självklart inte.

Extra kul är det för att i morgon ska jag på bal, på fredag är det avslutning och hoppträning. Så spännande! :D

IdaL
0

Va roligt :) Vi hoppas på lite bilder ;)

Adrina
0

Jätteroligt och lycka till! :)

Magster
0

Kul! Vi vill se bilder sen. Skrattande

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Pandy
0

Oooh, vad roligt, hoppas på bilder senare;)

Splachfotografen
0

Är grymt besviken då det bara var UV skyddet som hade kommit :( inget objektiv än…

Pandy
0

#5 men ooh:( sa de att det var objektivet också eller bara UV filtret?

Marija
0

#5 Trist!

Men grattis till köpet :D Hoppas att objektivet kommer inom kort!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Splachfotografen
0

#6 det kom ett sms om att mitt paket hade kommit, stod inget om att det skulle komma 2 paket och då olika dagar. Jag trodde att allt kom samtidigt då det inte stod nåt annat :(

Pandy
0

#8 Okej:/ hoppas det kommer snart iaf.

Splachfotografen
0

#9 det hoppas jag med på! Vill ha det så fort som möjligt :/

Pandy
0

#10 Det förstår jag:) Jag hade blivit galen om jag var du;)

Splachfotografen
0

#11 jag blev först skitglad när jag fick se smset att paketet hade kommit, sen efter mycket övertalning så åkte vi ner och hämtade så fort det gick. Både jag och mamma blev förvånade när det bara var ett platt kuvert typ.

hannabrink
0

Vad roligt, lycka till! :)