Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 19-köpes-säljes-eller-bytes
Läst 443 ggr
saragrennberg
0

Nikon D50

Nu är det såhär att jag FUNDERAR på att sälja min D50, och bara för att kolla om intresset av en sån, så skriver jag ett inlägg här =)

Den är i fint skick, antal exponeringar: 12486

Dock vet jag inte vad jag skulle ta för den om jag sålde den, men ni kan ju säga till om ni är intresserade, och hur mkt ni skulle kunna betala=)

Magster
0

Varför ska du isf sälja den?

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Anna
0

Det är alltid bra att skriva vad som ingår, skicket på kameran, hur gammal den är, osv.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

saragrennberg
0

#1 Jag tänkte köpa mej en ny kamera. Saknar fler fokuspunkter och högre ISO.

#2 Jag vet inte riktigt vad som skulle ingå, det beror helt på köparen, den är i fint skick som jag sa, och jag har haft den i snart ett år.

Magster
0

Har du nån gång tappat den eller har den fått smäller, har den någonsin krånglat på det ena eller andra sättet?

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

saragrennberg
0

#4 Nej, den har inte krånglat, och jag har inte tappat den.

Hurså?

Jojaton
0

#5 Därför att det kommer sänka priset på den.

Jag har eventuellt en kompis som är intresserad. Vad SKULLE kunna ingå till vilket pris ungefär?

Johanna - Instagram

saragrennberg
0

#6 Jo, iofs.

Hm, okej, jag fast är ju som sag inte säkert att jag skulle sälja. Kitobjektivet skulle nog följa med.

swfotografi
0

Jag skulle vilja köpa den om vi kommer överens om ett lämpligt pris :) och om du ska sälja den. Letar just efter en Nikon D50. Du kan väl höra av dig till sara_wibron@hotmail.com så får vi höras mer :) MVH sara

Anna
0

#8 Annonsen skrevs 2008, risken är stor att den inte finns kvar längre.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se