saragustavsson.se
Efter någon månads arbete är jag nu i stort sätt klar med min hemsida (de ska bara fyllas på med bilder från vissa evengamang). I denna tråd kommer jag att uppdatera om påfylling i portfolio eller andra förändringar som sker.
Ni får gärna kommentera hemsidan, printa och visa hur den ser ut i era skärmar och säga till om eventuella fel :)

Jag gillar den! Har dock ett par synpunkter. Har en rätt stor skärm men designen är aningen för stor för min skärm, försök förminska den lite, bifogar bild. Sedan behöver inte länkarna till de olika sidorna öppnas i nya fönster utan de kan öppnas i samma, annars blir det rätt jobbigt att klicka runt på sidan.

#1-2
Jo, jag var lite orolig att den skulle vara för stor för visa upplösningar, får ta tag i de senarte i veckan.
Sidorna ska inte växla så, de ska öppnas i samma fönster. Få se om jag ska fixa till det!
Portfolion har jag velat lite emellan. Jag ville göra någonting nytt, lite annorlunda. Och själv ser jag den inte särskilt rörig, men man har väl stirrat sig blind på sitt arbete ;)
Men annars tack så mycket, blir väldigt glad över att du gillar den. Har lagt ner mycket tid på själva designen!
Håller med Lagerquist.
Fast måste då säga att du måste ändra så de öppnas i samma fönster, ingen orkar med att ha en massa sidor som öppnas i nya fönster när man ska navigera runt vilket resulterar i att ingen kommer kolla in din sida som faktiskt är väldigt snygg.
Jag får även upp varningar när jag klickar mig runt Står något om "är du säker på att du vill lämna sidan" det är irriterande - varför blir det så?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
älskar idén och designen! Underbar, verkligen!
men kan hålla med om att den är nåågot stor.
Såg också inne på portfoliot att när man håller musen över en bild står det på svenska, men hela hemsidan annars står på engelska.. Tror det hade varit bättre med antingen allt på engelska eller allt på svenska.
Annars en myyycket bra och fin hemsida som sagt! :)
Håller med #5, blir lite irriterande när viss text står på svenska och annan på engelska. Hur som helst, hemsidan är skitsnygg :D Men jag får liksom #4 ochså upp varningar då och då.
#4 Som jag skrev i mitt inlägg innan så ska det inte vara så. Håller på att fixa till det (: Men det fungerar utmärkt i internet explorer.
och dom där varningarna har jag ingen aning om, trodde först att det bara var min dator som de kom upp på, men tydligen inte. Får kolla upp det med!
#5-6 Hm, det har ni rätt i. Jag ska genast ändra det!
Men usch vad glad jag blir när ni gillar själva sida :')
Jag tror att jag har fixat så att länkarna inte öppnas i nya fönster. Ni som hade problem med det, kan ni vara snälla och kolla ifall allt är som det ska? :)
Har även ändrat texterna till svenska i galleriet.
Hemsidan är nu snäppet förminskad, och förhoppningsvis så mycket så den inte är för stor.
Hoppas den fungerar fel fritt för alla nu, och ni får mer än gärna visa mera bilder hur den ser ut i era datorer och skärmupplösningar

ÅÄÖ fungerar inte för mig, släng in det här.