Största beställningen?
Vilken är den största beställningen ni har fått på bilder? (Alltså ni som säljer). Vore roligt att höra. Både största bilden (utskrivet format), flest antal bilder och vilken beställning ni har tjänat mest på.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Min största (och första) beställning, sammanlagt 14 bilder (A5-format).
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Ni får gärna lägga till hur eran genomsnittsbeställning ser ut, både i storlek på bild, antal bilder och hur mycket ni tjänar. det kan ge lite perspektiv på de stora beställningarna också.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#1: Fjorton bilder, det var rejält. Var det 14 st bilder på ett och samma ekipage?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#3 Det var bilder från min systers studentbal ;) De va ett par styckna som beställde tillsammans både klassbild och lite enskilda :) Så det var alltså inte en och samma person som beställde 14 bilder, men dom gick ihop alla tillsammans och jag beställde alla bilder samtidigt så slipper man ju betala så mycket frakt ;)
#4: Okej, smart av dem.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag leverade 25st bilder till en kund tidigare idag. Det är väl 'rekordet' för en och samma kund så att säga.
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#6 Oj, inte alls dumt! Hur mycket tjänade du? :)
Jag har en beställning på 20st digitala bilder till en kund som ligger i mejlinkorgen och väntar på att behandlas. Det är nog den största (dvs flest antal bilder). Det blir nog även den jag tjänar mest på hittills (klumpsumma alltså).
Största utskriften jag sålt är 30x45cm. Säljer flest i A4-format.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#7, PM.
Största utskriften jag har sålt är 70x50cm (plansch), säljer en hel del A3, men A4 är mest populär.
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Har två stycken som ligger på delad plats, 6st bilder per ekipage och även de jag tjänat mest på. 
har nog sålt runt 20st digitala bilder på ett och samma ekipage till samma köpare.
Största utskriften jag sålt är A4 men har en beställning nu på 40x50cm som jag ska beställa till veckan
Det brukar oftast bli 1-2 A4/kund eller i genomsnitt 5st digitala bilder/kund.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se