Kritik - Arabiska Fullblod
Var på arabutställning lördagen den 6/6-09 i Kumla och fottade massor (: Skulle gärna vilja ha kritik på några bilder, vet att dom inte är helt felfria, första gången jag fottade arabiska fullblod och så var vädret inte det bästa hela tiden (: Men hoppas att ni gillar någon iallafall. Har beskärt alla bilder och så har jag ändrat ljuset på vissa, men det är inte mycket alls jag ändrat. Ni får gärna säga vad hästarna heter också om jag inte redan skrivit ut det ..
Överlag gillar jag alla bilderna, men de är för många för att jag ska kunna ge kritik.
Ladda bara upp 3 åt gången så kommer vi att kommentera alla;)

Hm, vissa bilder är snea och tänk på hästens steg när du fotar. x)
Gillar inte riktigt den kvadratiska beskärningen du har på bilderna, samt att alla är sneda.
#0 Bra del av steget, hade önskat ett trvligare uttryck från hästen. Även mer luft framför.
#1 Den här gillar jag, fin del av steget och hästen ser alert ut! Känns dock en aningen mörk, skulle vinna på att ljusas upp lite. Även här vill jag se mer luft framför.
#2 Den här bilden gillar jag minst; både stoet och handlern ser lite ofokuserade ut och bakgrunden är inte smickrande för bilden (dock svårt att undvika på tävlingar!). Jag älskar fölets uttryck, det ser nyfiket och alert ut! Jag tycker att den kvadratiska beskärningen fungerar bäst på den här bilden.
Bra jobbat med tanke på det ojämna vädret och att att det var första gången du fotade araber! 
http://www.regret-nothing.com
Hej hopp, du hann visst lägga in en massa mer bilder, men där fick du iaf kritik på några. 
http://www.regret-nothing.com
#5 Har han nåt sår på inner benet höger bak
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Det är ett ärr från en gammal skada han fick år 2000 tror jag..
Ok
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Vänligen läs reglerna innan du laddar upp bilderna för kritik. Du har laddat upp alldeles för många bilder för att vi ska kunna kommentera alla.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Vet att det är för många.. Märkte det först efter att en timme hade gått så kan ej ta bort inlägget. Nån som kan får gärna ta bort det så ska jag göra ett nytt med bara två lr tre bilder.
#16 Låser tråden åt dig
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.