Visitkort?
Hej jag ska börja att sälja mina bilder på hemmaklubben, hade då tänkt att sätta upp en lapp vid sekretariatet. Tänkte oxå ha vivitkort som man kan ta. Men har ingen aning om var man kan beställa? Hur mycket kostar det att beställa? Hur stora dom får vara? Hur dom ska se ut?
Någon som vill vara snäll och hjälpa mig lite? Hur gör ni för att synas på tävling?

Här har du en artikel om att marknadsföra dig själv 
http://hastfoto.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=329434fa-3b3a-4bc8-b4c1-292d7a013354

#1 tack! :D

#3 Fint, fast tycker hästen är kantig asså pixel-kantig. Gillade inte det riktigt ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

#4 jag förstår inte hur du menar med kantig?
#5 Hm… måste varit min data :S för nu är den inte kantig längre, men i varje fall jag är inte överförtjust i den "kletiga" texten och luddet runt bilden tror jag inte behövs, testa utan! :)
Mvh. Ida Lundahl

Tog mig friheten att fixa den lite :$
Mvh. Ida Lundahl

#8 tycker att den fösta jag gjorde var mycket snyggare iaf :/ vet itne men tycker helt enkelt att hästen blir för kantig. Kan göra lite mindre ludd när jag beskär den men inte helt utan.
#9 Välj själv, jag gillar inte ludd ;) och den första med texten alltså ditt namn gillar jag inte heller, för kladdig för min smak ;)
Mvh. Ida Lundahl

Håller med Ida till 100%
Vilket mått har du/ni när ni gör visitkorten?? FRågan kanske inte passar in här men skulle gärna vilja veta // Anna

#10 då gör jag en helt ny, har inte bestämt mig för att ha denna än för jag har många ideér.