Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 745 ggr
LindaKarlstrom
0

Större hästevenemang

Vad finns det för några större hästevenemang i sommar? Jag har tyvärr ingen koll på sånt då alla är söderut, men nu har jag tänkt försöka få med mig någon och åka på fotosafari :)

Vad finns det för något förutom Falsterbo Horse Show?

Lagerquist
0

Hmmm, Stockholm Horse Game finns ju sen också Ryttarspelen och ex. Ponny SM etc. Flört

IdaL
0

FALSTERBOOO :D:D

LindaKarlstrom
0

Ni får gärna säga vart och när dom är oxå =) Och vad det är för några grenar. :)

Åh jag jobbar när det är Stockholm Horse Game ><

Lagerquist
0

Ryttarspelen är hoppning från 1.10 eller 1.20 till 1.50 tror jag, 5 dagar i augusti, någon/några veckor innan Sthlm Horsegame tror jag, på Ryttarstadion i Sthlm. Ponny SM är ju hoppning i Vetlanda o sen kan du ju alltid kika upp var de andra SM:ena  hålls Flört Annars tror jag inte det finns några fler direkta evenemang tyvärr..

LindaKarlstrom
0

#4. Okej, tack så mycket!  Då ska jag kolla upp det! :D

Pandy
0

Det är ju SM för storhäst under Hammarö spelen i Karlstad 29/7-2/8;)

Anna
0

Större och större.

Ponny SM (hoppning, utomhus) i Vetlanda helgen 7-9 augusti :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Splachfotografen
0

#7 samma helg som ponny SM är så är det natioenll hoppning på ridskolan så vet inte om jag ska åka på SM eller vara på ridskolan. Vill vara på båda :(

Magster
0

#8 SM skulle jag valt, större chans att få kunder då.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Anna
0

#9 Inte så säkert. De kan ha bokade fotografer till SM.

annaattlid.se

Splachfotografen
0

#9 bara att det är närmare till ridskolan och jag "måste" vara funktionär, om man är det så samalr man poäng och får åka till Globen Horse Show.

jojjehanna
0

Ibland tycks det så att ju mindre tävling desto större intresse för att köpa bilder för de är inte så vana vid att duktiga fotografer står och fotar dem.

Anna
0

#12 Där håller jag med dig! Jag säljer nog flest bilder på lokala/regionala tävlingar, oftast till ponnyföräldrar.

annaattlid.se

Splachfotografen
0

Jag tar nog nationella hopptävlingen istället för ponny SM (; känns tryhhgare och roligare att åka på en hemmatävling på nå sett :P

LindaKarlstrom
0

#13. Då måste jag bara fråga dig, hur får dom på tävlingsplatsen reda på att du säljer foton? :)

IdaL
0

#15 Själv skriver jag i gästböcker och visar mig så mycket som möjligt ibland sätter jag även upp lappar :D