Större hästevenemang
Vad finns det för några större hästevenemang i sommar? Jag har tyvärr ingen koll på sånt då alla är söderut, men nu har jag tänkt försöka få med mig någon och åka på fotosafari :)
Vad finns det för något förutom Falsterbo Horse Show?

Hmmm, Stockholm Horse Game finns ju sen också Ryttarspelen och ex. Ponny SM etc. 
FALSTERBOOO :D:D
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Ni får gärna säga vart och när dom är oxå =) Och vad det är för några grenar. :)
Åh jag jobbar när det är Stockholm Horse Game ><

Ryttarspelen är hoppning från 1.10 eller 1.20 till 1.50 tror jag, 5 dagar i augusti, någon/några veckor innan Sthlm Horsegame tror jag, på Ryttarstadion i Sthlm. Ponny SM är ju hoppning i Vetlanda o sen kan du ju alltid kika upp var de andra SM:ena hålls
Annars tror jag inte det finns några fler direkta evenemang tyvärr..
#4. Okej, tack så mycket! Då ska jag kolla upp det! :D
Det är ju SM för storhäst under Hammarö spelen i Karlstad 29/7-2/8;)
Större och större.
Ponny SM (hoppning, utomhus) i Vetlanda helgen 7-9 augusti :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#7 samma helg som ponny SM är så är det natioenll hoppning på ridskolan så vet inte om jag ska åka på SM eller vara på ridskolan. Vill vara på båda :(
#8 SM skulle jag valt, större chans att få kunder då.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#9 Inte så säkert. De kan ha bokade fotografer till SM.

#9 bara att det är närmare till ridskolan och jag "måste" vara funktionär, om man är det så samalr man poäng och får åka till Globen Horse Show.
Ibland tycks det så att ju mindre tävling desto större intresse för att köpa bilder för de är inte så vana vid att duktiga fotografer står och fotar dem.
#12 Där håller jag med dig! Jag säljer nog flest bilder på lokala/regionala tävlingar, oftast till ponnyföräldrar.

Jag tar nog nationella hopptävlingen istället för ponny SM (; känns tryhhgare och roligare att åka på en hemmatävling på nå sett :P
#13. Då måste jag bara fråga dig, hur får dom på tävlingsplatsen reda på att du säljer foton? :)
#15 Själv skriver jag i gästböcker och visar mig så mycket som möjligt ibland sätter jag även upp lappar :D
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com