Strömsholm 7/6 - 2009
Var till Strömsholm idag och fotade en massa ^^,
Blev på nästan alla ekipage i ponnyallsvenskans båda omgångar och sen på alla shower på showbanan förutom två stycken. Fottade också riksfinalerna som var på dressyrbanan (: Kommer lägga in bilder här.. Vill du ha på någon speciell, skriv vad hästen heter så ska jag se om jag har bilder på den (:
fotade du ponny küren? :)
Tyvärr inte :/ Dressyr är inte riktigt mitt ämne, tycker det är himla tråkigt att titta på det x) Men min kompis fottade alla i den tror jag (:
Jag var där också! Fotade något ekipage på küren men tröttnar rätt fort om jag måste stå upp och kolla, får så himla ont i ryggen och det blir lite långtråkigt. 
Blev lite kallblod också och så en massa hoppning.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Nämen! Nr 8 känner jag ju, både häst och ryttare!!
#13 Roligt att Flippans föl var och tävlade, om jag har rätt ?
#15 Är det?
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#15 och #16
Japp, det är Sparven, Flippans dotter (:
Hon är utbildad på min skola och har stått där i ungefär ett år nu, det är en av skolans lärare som rider henne på bilden ;P
Kungakannan gick till bästa gångartssto ;P Det var något annat pris som bästa hoppsto vann ^^, Sparven var med i bästa hoppsto och kom tvåa.
Om någon vill se en bildbomb från Ponnyallsvenskans båda omgångar så kan ni besöka min bilddagbok.
Heter Fladdris, gå in på den 24:e juni och där finns 57 bilder(tror jag) på dom flesta ponnyekipagen. Några är inte med.
Gästlösen om ni ej vill logga in: Kompis