Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 534 ggr
[ElisiaJohansson]
0

Kritik på fux

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha konstruktiv kritik på denna bilden, har beskärt lite underst, mixtrat med färger och lite.

Så vad tycker ni, va inte blyga fram med all kritik ni har :P

[ElisiaJohansson]
0

putt

[ElisiaJohansson]
0

läst 16 gånger, kom igen nu ;P

[ElisiaJohansson]
0

Ingen ? Nån måste väl ha nån åsikt ?

annikamedstortA
0

Tycker att det är en bra bild tekniskt sett, men gillar inte riktigt motivet eller vad man ska säga. Jättesöt häst, men tråkigt att man ser så lite av ögonen och ansiktsuttrycket. Vet inte riktigt om den ser trött eller död ut, om du förstår? Skulle nog varit bättra om hästen stog mer vinklad med "framsidan" mot kameran.

Annars är den ju som sakt bra tekniskt tycker jag, fin skärpa, fina färger och fint ljus!

Denna kommentar har tagits bort.
LinneaPersson
0

Härliga färger och bakgrund, synd att själva hästen är vänd
bort från kameran om du förstår hur jag menar?
Hade varigt kul om hästen hade varigt lite mera "vaken".

Annars mycket härlig bild ;)

[ElisiaJohansson]
0

#5 & 6 jag håller med om att de är synd att hon är vänd, ser som sagt trött eller så ut.

hyltebarn
0

åh, jättefin!
Men skulle vart mycket bättre om hästen hade kollat in i kameran. Det förstör bilden att den kollar bort tycker jag. Annars en jätte fin bild, bra skärpa!

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

[ElisiaJohansson]
0

#8 tack så mkt :) Ja de förstör ju lite

divansson
0

Tycker också att det är en fin bild förutom detdär med huvudet. Bra skärpa, gillar ljuset och färgerna :)  Sen brukar ja alltid tycka att det är finare med mer luft under när hästen står i högt gräs, benen finns ju forfarande där bara att de inte syns, men här är jag inte helt säker, tycker den va fin ändå.

Eklang
0

Första anblicken är bara, jag älskar den här bilden. Grymt fin bild, jättefint ljus, bra skärpa, det finns inget negativt med den. själv gör det inte mig någonting att huvudet inte riktigt är med, det känns liksom mer hemtrevligt då (?) Nejdu, jag tycker att den här bilden är kanonfin<3

Emma, medarbetare på Hästfoto.

[ElisiaJohansson]
0

# 10 & 11 (och de andra) Tack så jätte mycket :)