Kritik Porträtt
#0 Väldigt starka färger, härligt med den orangea fuxfärgen till de ljusgröna gräset med den mörka bakgrunden. Stör mig faktiskt inte så jätte mycket på trådarna här då dem går parallellt med varandra, tycker mer att dem gör bilden rättså intressant.
#1 Älskar uttrycket och blommorna i bilden, tycker även bättre om bakgrunden i denna då den är mer "jämn" i sig själv. Kan inte riktigt bestämma mig för om trådarna bryter i bilden på ett bra eller dåligt sätt, men jag tror att det är lite irriterande, tyvärr. Fin komposition och bra skärpa.
På båda bilderna tycker jag att hästen gör sig väldigt bra då den verkligen posar, och som slutsats kan jag dra; att du är riktigt duktig på att ta porträtt bilder :) Det härligaste med dem båda är nog skärpan och färgerna ^.^
#2 Okej, jag ska klona bort trådarna har jag tänkt.
Tack för kritiken:)
#0 skulle bli ett underbart porträtt om man beskar så endast huvudet är i bild. Precis som #2 säger så är fuxfärgen i härlig kontrast till det gröna och uttrycket ger hästen en livfull uppsyn. Tyvärr stör trådarna ganska rejält men i övrigt en jättebra bild!
#4 Okej, kommer nog göra lite olika versioner av det kortet;)
Tack för kritiken.

Du har fångat underbara färger och jättefin kontrast! :)
#6 Tack så mycket, redigering blev super:D
#7 Tack så hemskt mycket!

Jätte fina bilder! Tycker som alla andra att trådarna stör..! :)
Tycker båda bilderna är riktigt klara och starka i färgerna som jag verkligen gillade. Skärpan var också mycket fin! Det ändå är igentligen att trådarna stör och att på första bilden är inte hela hästen med utan en bit av rumpan fattas. Hade önskat att den delen var med och såg att du redigerat bort trådarna vilken var bättre :) Bra jobbat!
#11 Tack så mycket!

#10 Bilden finns ju kvar här i tråden så du kan ju spara den därifrån:)