Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 390 ggr
Moalinn
0

Islanshäst.iFokus?

Hej.

Jag saknar en sajt här på iFokus och det är islandshäst.ifokus. Och jag undrar om ni tror att det är en bra idé att starta en sådan?
Och skulle det i så fall finnas någon som kan tänka sig att starta den då jag själv inte är 18.
Jag vill i så fall väldigt gärna bli Medarbetare om sajten skulle startas!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[ElisiaJohansson]
0

Ja, de skulle nog bli populärt, jag menar islandshästar är ju lite speciella både i temperament och ridning osv :) Bra ide. Är tyvärr inte heller 18

Metinia
0

Men jag undrar om det inte går att ordna ändå. T.ex. Anna Attlid är ju Sajtvärd för både Hästfoto och Twilight och hon är bara 15 (eller om hon har fyllt 16 nu, har inte exakt koll).

[ElisiaJohansson]
0

Ja, du kan ju försöka, jag har inte riktigt tid :/

Metinia
0

Jag kan säga att jag saknar också en Islandshästssajt. Det finns ju redan så många andra olika raser och den första rasen som jag tänker på som borde ha en egen sajt är just Island, för att det är lite annorlunda men samtidigt en väldigt populär ras och ganska vanlig ras.

Lueur
0

Jag och en kompis har redan försökt starta en men eftersom SIF har ett eget forum (som inte är speciellt aktivt) och även bukefalos har en eget islandsforum så är det ingen större idé att starta här.Dessutom vill de ha en mer avelsida här och inte lika inriktad till träning, tävling osv.

Finns en lång tråd om detta inne på ridsport. (även dom har även om islandshästar)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus