Rörelse - Kritik!

Tyckte det var fina bilder som var tagna i rätt ögonblick. Fina uttryck på alla hästarna och deras steg är riktigt snygga. Var lite svårt att kolla skärpan när dem är i så små bildformat men tycker det ser bra ut. Annars är bilderna kanske lite ljusa, hade velat se mer färg, men annars jätte bra jobbat!

#3 Tack!
Fler ?

Fina bilder, men lite knasig beskärning? Vet inte om du har skurit, men de ser inte ut som de vanliga storlekarna tycker jag :P
På första och andra bilden tycker jag att det är för mycket luft under hästarna/förgrund och för lite över hästarna.
Tredje bilden är också fin, men du kunde ha suttit på huk eller något för att komma lite längre ner, så hade det kunnat bli en lite mer smickrande vinkel på hästen.
Annars fina bilder, och söta hästar, fint uttryck och fina steg. Lite synd på bilarna som finns i bakgrunden på den andra och den tredje bilden bara.
Bra jobbat!

Känner verkligen igen Golden Pride, finns det någon möjlighet att hon (om den nu är det stoet jag tänker på ;D) har stått på Kungsbacka Ridklubb? Vi hade en ponny som stod där, som också hette Golden Pride, och såg i princip likadan ut, från vad jag kom ihåg. Är det hon? Har för mig att hon gick som gymkhanahäst innan hon kom till ridskolan. :)
#0 Känns ganska blåtonig och sned. Men bra steg snyggt uttryck, bra skärpa!
#1 Känns också ganska blåtonig, men även här är bilden tagen i rätt ögonblick och hästens steg gör att bilden får verkligen en power!
#2 Gillar jag inte alls lika mycket som de förra. Nu känns det lite snett igen och fortfarande blåtonigt, jag vet inte om hästen har större huvud än vanligt? Men kroppen ser väldigt liten ut jämfört med hästens huvud.
Det är iallfall mina åskiter, lite kort 
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Håller med de föregående, har inte så mkt mer kritik just nu men gillar de iaf;)

Gillade den där Golden Pride balanstravar bäst :)
Och jag måste hålla med annikamedstorta - det är sjukt likt den Golden Pride som brukade stå på vårt stall. Du råkar inte veta om han har stått på Kungsbacka Ridklubb?

tack :)
GP eller Golden Pride kommer från Karlshem, har faktiskt ingenaing om han har stått där ;) Han är ca 12 år gammal :)

#10 Jaha, skulle ju vart kul om det var han. Vet faktiskt inte hur gammal han var när han stod på ridskolan, men det var kanske 5 år sen? Vet inte riktgit :P Men vet i alla fall att den Golden Pride jag menar har varit gymkhanahäst ett tag, det kanske skulle ge en ledtråd? I alla fall en mycket söt häst!