Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 403 ggr
Splachfotografen
0

Nytt objektiv... igen!

Hej!

Nu har PC City krånglat tillräckligt länge så jag avbeställde objektivet idag, orkar inte vänta i 1 vecka till och bara få 200 kr rabatt. har redan väntat i 4 veckor! :O

Så nu har jag beställt från NetOnNet som också visade sig att vara billigare, hela 500 kr! Varför såg jag inte det från början? Iaf så står det att om man beställer innan 15.00 så skickar dom paketet samma dag coh det finns juh trots allt en butik i Stockholm som inte är allt för långt bort, så hoppas på att det ligger på ICA i morron eftermiddag :P

Ville bara skriva av mig lite då jag är "smått" irriterad på PC City och ett tips till er andra, beställ INTE från PC City (;

LovisaJacobsson
0

Vad jobbigt! men tur att du hittade ett annat ställe.

det hände typ samma sak för mig när jag skulle beställa min kamera från siba.
det tog säkert 4 veckor där med.

IdaL
0

Tur du hitta på NetOnNet!

Vad är det för objektiv? :)

Anna
0

NetonNet är alltid snabba och problemfria. Men helst av allt föredrar jag DustinHome ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Belindaa
0

Jag tycker om Cyberphoto mest! Dom är grymma. Ett litet plus i kanten också att man alltid får med en godisbit vid beställning Flört Haha
Undrar samma som #2, vad är det för objektiv?

IdaSH
0

Tycker också om Cyberphoto mest!

Mvh Ida

www.krusfoto.se

isabelle_
0

I Like Netonnet! Bara för att vi har det i Borås, It's Wonderful! Eller Dustin för företag ^^ Höhö, Brodern fixar det lite billigare,Han är snäll (a).. Men Cyberphoto har jag ej testat.. Men jag är lika nyfiken som dom andra vad är tillskottet?

JennyR
0

Man får godis när man hämtar varor på Cyberfoto också :-) Me like *s*

Splachfotografen
0

#2 det är ett Sigma AF70-300/4-5,6 DG NIKON som jag har beställt (;

#3 DustinHome har jag inte vart in och kolat på, hmm får ta och göra det (;

#6 jag önskar att det var liite närmare till Stockholm där det finns 2 NetOnNet butiker, men har tyvärr 12 mil dit.

Anna
0

#8 Jag har bara positivt att säga om Dustin Home. Jag beställde min skärm där kl 17.00 en torsdag, kl 14.00 på fredagen hade jag fått hem dem. Problemfri, snabb leverans och billigt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

isabelle_
0

Håller med Anna, Dustin är oerhört snabba och bra!

ElinSvensson
0

#9 dustinhome snabba och bra, deras kundservice är även jätte bra!

Splachfotografen
0

#9 har hittat en bra kameraväska där som jag tänkte beställa när jag får ihop lite pengar :P Får se då hur man själv tycker :)