Kritik - Körtävling Kullasällskapet
Jag åkte på semester till skåne i lördags och fotade lite - på en körtävling. Det blev mest bilder från dressyren - då minneskortet blev fullt strax efter maratonet börjat.
Vill tilllägga att jag är en riktig amatör fotograf (kan -ingenting om ISO-tal och olika vinklar), utan jag -knäpper bara och hoppas på det bästa. -Kommande bilder är mina favoriter.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Ni behöver inte kommentera alla bilder, men berätta gärna vilken -som blev eran favorit och vilken ni tyckte minst om och varför.
Alla bilder kan ses här: -http://www.pixbox.se/usr_show_id167809_page0_order1.html
Mvh Emelie & Jack

Skriv gärna Kritik i början av inläggsrubriken så alla vet att det är kritik :P
Väldigt många bilder! Något rekord kanske? Jag gillar ingen speciellt då dom känns suddiga. Men enligt konspition så gillar jag #12, Skulle dock viljat ha mindre himmel uppåt alltså mer häst. Alltså att du stog lite längre bak
Suddiga?? Det var inte roligt att hörs. Jag tycker alla har skärpa -på hästen. Någon mer som har en favorit?
Mvh Emelie & Jack
Jag gillar nog #9 bäst, bra vinkel och bra steg.
Jobba mer på komposition och försöka att inte zooma så mycket, det ger en kornig och oskarp känsla.
Läs gärna våra artiklar!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag tycker alla (I mitt eget språk) ser "pastellmålade" ut…Gillade också #9 bäst, då menar jag steget och själva bilden!
Bra jobbat annars!

Jättefina bilder! Håller med Chayar och Anna om att