Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 581 ggr
[Chayar]
0

Travtävlingar?

Är någon här och fotar på travtävlingar? Och kanske ska på någon nu Onsdag-söndag?

Eller brukar ni bara åka då och då! ?

Splachfotografen
0

Jag skulle gärna vilja åka på en travtävling men de är långt till den närmaste jag har till, och denna vecka är jag bort med :P

HannaSjoberg
0

Jag brukar fota ponnytrav när jag själv tävlar, om jag hinner :)

ThereseE
0

Jag brukar åka på ponnytrav när det är i närheten, ska till Gävle imorrn:)

emmaolsson
0

Jag bor ju liksom tio minuter ifrån Visby (Gotland) travet. Och har även min shettis som går trav. Så det blir en del ;)

divansson
0

Jag fotar nästan bara trav. Har själv två varmblodstravare som tävlar trav och ett russ som tävlar ponnytrav. Så när vi är till någon travbana så försöker jag fota om jag hinner..  Grymt kul :)

Splachfotografen
0

Jag vill åka till Gävle och fota trav men har lite svårt att hitta tävingar/lopp :(

emmaolsson
0

#6 - Varför inte kolla in på deras hemsida då? :)

Splachfotografen
0

#7 vet inte vad den heter? vart kan man söka på de? :)

HannaSjoberg
0

#8 Här finns alla Gävle travets tävlingsdagar: http://www.gavletravet.com/pages.asp?PageID=285&MenuID=236

Splachfotografen
0

#9 tack! :D

emmaolsson
0

Någon som kommer till Gotland under sommaren då? Har för mig att det är lopp nästan var och varannan dag nu för tiden :)

Kan kolla upp när dem är ifall någon vill veta..

emmaolsson
0

Juli 07 tisdag Lunchtrav med V4, V5, LD och Trio. Första start: 12.20
Juli 13 måndag Kvällstrav med V5. STC-lopp. Ponny-SM. Första start 18.05
Juli 16 torsdag Kvällstrav med V5. Första start 18.05
Juli 23 torsdag Kvällstrav med V5, Damdagen med Gotlandssmycket,
STC-lopp. Första start 18.05
Juli 31 fredag Visby travfest. Gotlandslöpningen,Ringmurens lopp,Diamantstoet, Klass 1 försök inom rikstoton, Fredagsflex,V65,DD. Första start: 17,50

Augusti 06 torsdag Kvällstrav med V5. STC-lopp. Första start 18.05
Augusti 12 onsdag Lunchtrav med V4, V5, LD och Trio. Första start¨: 12.20
Augusti 23 söndag Årsavslutning med V5. Första start: 13.10

HannaSjoberg
0

#11 Jag är på visbytravet 13 juli :) Då startar även ponnytrav SM!

HannaSjoberg
0

#12 Oj, det var inte så lite tävlingar…

emmaolsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 - Haha, nää. Gissa ifall jag kommer att ha datorn full med travbilder efter sommarn.

Skickar med en bild på Gumino (Vinnare i Ponnytrav SM förra året ifall jag inte har heeelt fel)

HannaSjoberg
0

#15 Det stämmer att han vann förra året =) Får se hur det går i år, själv hejar jag på Tokajer som jag ska dit med, inte köra själv men åka med samma bil. Det var dock lite OT…

Jag ska också fota massor, särskilt på russen! Vi kanske ses där. Jag har en Nikon D60 runt halsen ^^

emmaolsson
0

#16 - Okej, då hade jag inte helt fel iallafall. Jag ska heja som galen på Malin och Trofé. Min shettis och Trofé stog i samma stall ett tag och jag hade Malin som "tränare" Skrattande ..Och nu blev till lite OT för mig med.. Så det kan gå. Aa, ska leta efter dig och din D60. Själv nöjer jag mig med en D40. Leta efter en D40 med andra ord ^^

Splachfotografen
0

Fy vad surt att det typ bara är kvällslopp på Gävle travet :( o de dagar det är runt 12.00 så kan inte jag åka ><

divansson
0

#0  Vad har du för hemmabana?  :)

[Chayar]
0

Hm..Jag och min pappa åker till Åby, Amål, Axevalla och årjäng då det är närmast! Hade vart lite skojj att träffa någon :)