Två bilder
Den första tog andan ur mej,så otroligt vacker,verkligen och den andra är så majestic(hoppas jag stavade rätt nu=) ) får mej att tänka på typ 1700 talet,
kram Zahra
Ojdå, nu vet jag inte riktigt vad jag ska svara här! Men tack så mycket! Själv så vet jag fortfarande inte, tex den första, en dag så kan jag tycka att den är hyffsad, och nästa dag tycker jag inte om den det minsta. Men tack!

Tvåan är grym! Gillar färgotnerna och uttrycket hos hästen. Ettan tilltalar mig inte lika mycket, du har använt texturer etc.?
#4, Tack! Jo, en textur har jag använt, för att få lite annan stil på den, det är nog därför jag inte heller gillar den så mycket, den ser för redigerad ut.
Jag gillar båda bilderna väldig mycket, men tvåan är bäst!
Snyggt jobbat (:
#1 Gillar verkligen ljuset, det ger en mystik känsla. Färgerna är underbara. Men vill ha mera förgrund, och kanske kanske liiite mera luft till vänster.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Tycker första bilden var riktigt läcker! Visst, man ser att den är redigerad, men den blev riktigt snygg. Den skulle lätt kunna passa som omslag till en bok om en spökhäst… the haunted horse! 
http://www.regret-nothing.com

jag ÄLSKAR ettan! gillade inte tvåan så mycke, men ettan fick man lixom mysig men ändå ball :)
men den andra är med fin, men tilltalade inte mej så mycke :)
Bra jobbat (Y)
Första bilden är verkligen ett stort WOW. Underbar känsla!
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Ojsan ojsan, så här många svar förväntade jag mig inte, tack så mycket allihopa! Jag vet inte riktigt vad jag ska svara till alla, haha! Lite delade åsikter har vi allihopa minsann, vilket är bra!

Jag tycker båda var GRYMA! Super bra jobbat, jag älskar bilderna 
Förste är verkligen underbar! :D Den andra är också fin, men det hade gjort såå mycket om hästen inte hade haft täcke på sig.
Tack!
#13, Jo det är riktigt synd att hon hade täcket på sig, men aja!