Kritik: Unghästar i snö, Bus

Första bilden tycker jag personligen var snyggt fångat!
Kanske att man skulle fått med lite mer av hästarna, lite längre ner på kropparna på dom. Men superhärlig bild annars tycker jag!
Porträttbilden var sjukt fin! Vackert med rimfrost i "skägget" Det ser verkligen kallt ut. Tycker absolut du har lyckats med båda bilderna! 
#0 Härligt fångat! Gillar att du zoomat in, tycker det ger en härlig känsla av att man verkliten var i närheten när bilden togs. Snyggt fångat också. Bra uttryck från hästarna. Däremot tycker jag bilden är för kvadratisk, den had nog varit snyggare i liggande/stående format. Synd på täckena och staketet i bakgrunden. Lite tråkigt ljus.
#1 Sött porträtt. Fint uttryck och vinkeln är helt OK, men hade nog sett bättre ut om du tagit några steg till vänster - nu ser man inte hästens hals. Synd på täcket. Hästen ser lite loj ut i blicken.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#0 var riktigt fin!
#0 och #1 Jättefina, bilder båda två! Men tycker fösrsta ser lite brusig ut, fast det kanske blir så när man laddar upp här?
Hade somsagt viljat se lite mer av hästarnas kroppar.
Andra bilden är jättefin, gillar den!
1a bilden var mkt bra och jag tror det skulle vara coolt om man klonade bort hästen som inte stegrar(om man e bra på att klona
) 2a bilden var bra och du har fått med hästen på ett bra sätt
#0 - Jätte bra bild i ett perfekt ögonblick. Bra skärpa, lite för ljusa färger och jag stör mig på stakete och byggnaden bakom hästarna, Det är bara synd att dom har täcke.
#1 - Älskar den. Men som den andra synd att den har täcke. Saknar bara lite luft till Höger