Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 918 ggr
hybridfoto
0

Hästhuvud

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är ifrån första fotograferingen jag hade med hästhoppning. Jag tog den snabbt mellan passen och hade därav inte tid att ställa om skärpdjupet.

[hilevij]
0

Intressant bild! Det är en bild man stannar till vid när man ser den, men man tar sig även tid för att observera under en tid. Bra jobbat :D

Buuc
0

Mycket intressant bild, verkligen något annorlunda och speciellt. Jag älskar färgerna och kontrasten. Bra jobbat!

Malin-Trotsig
0

Wow. Den var riktigt riktigt häftig. Precis som #1 sa så stannar man upp och tittar lite extra. Jag älskar färgerna och kontrasten, sjukt snyggt.

NettanLindholm
0

kan bara hålla med de över. Till en början tkte jag inte alls om att det var så mkt kontrast, men kom fram till att utan det hade det inte alls varit lika intressant. och ju mer jag kollar på den, desto mer gillar jag den :) väldigt intressant, Bra jobbat! (Y)

Anna
0

Jag håller med dem andra men tycker den är för överredigerad faktiskt. Får man se originalet?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Jag håller också med de andra!

Är sugen på att se orginalet :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Hundvalp
0

Håller med dem andra som skrivit

Vill gärna se orginalet också…

Kattapult
0

Hmm.. gillar den sådär. känns lite för plastig. Men ändå en intressant bild.

Eostra
0

Gillar den, förutom att den känns aningen överredigerad.

Pandy
0

Säger som alla andra, intressant bild som drar till sig blicken men kanske en aning överredigerad, vill också se orginalet.

EmilyNr1
0

Jag kan inte gör mer än att hålla med ovanstående kommentarer. Väldigt intressant bild!

mimmibackman
0

Tycker den är intressant, men kanske skulle också vilja se orginalet, för tror den nästan är bättre i S/V eller sepiaton än i Unsharp mask filter, för det är väl det du har lagt på lr? :)