Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 434 ggr
Micky
0

Copyright tecknet

Fotar ju en del men bara med vanlig digitalkamera och brukar inte lägga ut på internet men undrar hur man gör Copyright tecknet?

NettanLindholm
0

du håller in alt knappen och trycker på 8 fyra ggr :)

Micky
0

Det fungerar inte??

NettanLindholm
0

vad har du för tangentbord? det fungerar bara med sånna som har siffror till höger tror jag.. på de som siffrorna sitter ovanför bokstäverna har jag ingen aning om hur man gör ;)

Smultronkaka
0

Anars kanske alt+0169 funkar :)

Micky
0

#3 bärbar dator

Micky
0

#4 första alt och sen 0169 samtidigt fyra gånger?

Smultronkaka
0

#6 Alt+0+1+6+9

Micky
0

#7 Jag är korkad antingen förstår jag inte hur du menar eller så fungerar det inte på min dator

Smultronkaka
0

Du förstår nog! jag har som #3, siffror till höger på tangentbordet! .. så det kankse är där felet är ;D hehe.. Men det borde ju ändå fungera på en bärbar.. Hmm..!

Micky
0

Jag lyckas i alla fall inte. grr….

[EmiliaHann]
0

Jag har också bärbar, men på min finns det siffror (förutom dom där uppe då) på några av bokstäverna, så då om man liksom aktiverar dom (håller in nån Fn-knapp och Num Lk) så blir det som när man har knapparna där till höger.
Då funkar det att göra copyrighttecken för mig. Jag kanske förklarade konstigt, jag är inte speciellt bra på att förklara så folk förstår. Sen vet jag ju inte alls om det går att göra så på din dator, men.

Splachfotografen
0

Jag håller in Alt och trycker siffror 696 (; finns nog många olika sätta att göra © teckent :P

Belindaa
0

#8 Du håller först in Alt, samtidigt som du håller in Alt trycker du 0, sen 1, sen 6, till ist 9. Så skulle i alla fall jag tolka det Glad
Sen är det olika från dator till dator vilken kod man har. Det ska gå kolla någonstans men jag vet inte var man går in på det.

Micky
0

#11 Fn och Lk knappen? och hur stänger man av de siffrorna sen?

Micky
0

hittade fn mewn inte lk

Marija
0

På en bärbar dator som har en övre sifferrad så håller du in FN-knappen, ALT och 8888 t ex! :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Micky
0

© titta det gick

Marija
0

#17 Glad

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus